PLANER

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie

Menu

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Zdiagnozowanie barier komunikacyjnych w swojej organizacji
  • Uporządkowanie wiedzy o podejściu strategicznym do zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji
  • Podniesienie umiejętności wykorzystania narzędzi w komunikacji wewnętrznej
  • Opracowanie podstawy strategii komunikacji w swojej organizacji
Program szczegółowy szkolenia

I Dzień – bariery w mojej organizacji. Co sprzyja ich rozwiązywaniu?

1. Komunikacja w organizacji – co wpływa na jej skuteczność?

  • Bariery w przepływie informacji w organizacji
  • Sieci komunikacyjne: zcentralizowane i zdecentralizowane
  • Budowa systemu komunikowania z klientem wewnętrznym
    • Komunikowanie poziome
    • Komunikowanie pionowe
    • Budowanie skutecznych relacji wewnętrznych
    • Rola kultury organizacyjnej w systemie komunikacji

2. Zasady komunikacji wewnętrznej – podejście strategiczne

  • Etapy procesu tworzenia zaplanowanych działań komunikacyjnych
  • Zakres zadań związanych ze stworzeniem koncepcji i realizacją strategii komunikacji
  • Główne cele i funkcje działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników organizacji
  • Adresaci wewnętrznych działań komunikacyjnych
  • Kanały komunikowania w organizacji: formalne i nieformalne

3. Mind mapp zatorów komunikacyjnych w organizacji – opracowanie mapy barier w komunikacji wewnętrznej

II Dzień – organizacja, co można zrobić, żeby poprawić skuteczność komunikacji wewnętrznej?

1. Narzędzia wewnętrznej komunikacji i sposób ich wykorzystania

  • Wydawnictwa firmowe
  • Tablice ogłoszeń – szczególnie przydatne na stanowiskach pracy, do których nie można dotrzeć z indywidualna informacją
  • Poczta elektroniczna
  • Imprezy okolicznościowe
  • Gratulacje, życzenia i korespondencja okolicznościowa
  • Radiowęzeł
  • Skrzynka życzeń, zażaleń, uwag, pomysłów
  • Wydarzenia specjalne
  • Spotkania bezpośrednie
  • Szkolenia i wyjazdy integracyjne
  • Konkursy dla pracowników, rankingi pozytywne
  • Rekreacja połączona z klubami zainteresowań

2. Jaka powinna być zawartość przekazów komunikacji wewnętrznej?

  • Własne środki przekazu, głównie w public relations wewnętrznym, ale do nich zalicza się strona www
  • Wydarzenia specjalne np. rocznice, nowości
  • Sponsoring, starannie zaplanowany, zintegrowany z celami korporacyjnymi
  • Kontakty bezpośrednie z grupami docelowymi – tylko na starannie przygotowany temat
  • Aktywność publiczna w kontaktach ze społecznościami lokalnymi, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami
  • CSR (Corporate Social Responsibility) Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstwa
  • Co jeszcze…?

3. Narzędzia oceny skuteczności kampanii

  • Od czego zależy skuteczność i efektywność strategii komunikacji wewnętrznej?
  • Jak mierzyć skuteczność zrealizowanych działań promocyjnych? Wybrane metody

4. Opracowanie „kamieni milowych” dla strategii komunikacji w mojej organizacji

5. Podsumowanie szkolenia

Metody szkoleniowe:

  • Case study
  • Ćwiczenia indywidualne i w grupach
  • Mini wykłady przygotowujące do ćwiczeń
  • Dyskusje i wymiana doświadczeń
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania