Jako przywódca osiągniesz doskonałość wtedy,gdy ludzie będą wszędzie podążać za Tobą, choćby tylko z ciekawościColin Powell

Menu

KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Zasadniczym celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem pracowniczym oraz sobą samym poprzez wdrożenie polityki wyważonej pomiędzy celami zadaniowymi a interpersonalnymi.

Cele szczegółowe:

  • Określenie celów zespołu i etapów ich realizowania
  • Wzmocnienie indywidualnych zasobów w celu wykorzystania ich w pracy grupowej
  • Przetrenowanie postaw zaangażowanych
  • Wyciszenie emocji na rzecz zachowań profesjonalnych
  • Usprawnienie komunikacji, stworzenie schematów przepływu informacji
  • Nabycie technik szybkiego delegowania zadań
  • Integracja zespołu

Uczestnicy szkolenia nabywają umiejętności:

  • Nowoczesnego zarządzania zespołem
  • Budowania autorytetu
  • Analizy potrzeb i kompetencji pracowników
  • Aktywizacji osobistej i automotywacji do działania
  • Przeciwdziałania zniechęceniu, wypaleniu zawodowemu i rotacji pracowników
  • Zapobiegania kryzysom personalnym
  • Wymiany informacji
  • Skutecznego komunikowania się
  • Wzmocnienia więzi
Program szkolenia

1. Efektywność

  • Planowanie w oparciu o koncepcję budowy domu
  • Planowanie z uwzględnieniem ról życiowych
  • Matryca zarządzania zadaniami (wg Eisenhowera)
  • Siedem nawyków skutecznego działania wg Coveya
  • Ósmy nawyk skutecznego działania wg Coveya
  • Kontrola wstępna, bieżąca i końcowa
  • Przewodzenie grupie – podnoszenie efektywności ludzi

2. Dobór zespołu pracowniczego

  • Znaczenie więzi w pracy zespołowej
  • Zespół współpracowników
  • Dopasowanie ludzi do zadań i zadań do ludzi – kompetencje zawodowe i predyspozycje do zadań zawodowych
  • Koncentracja na zadaniach vs dbanie o dobre relacje między ludźmi

3. Moje miejsce w zespole

  • Budowa własnego autorytetu
  • Zachowania asertywne jako opozycja do agresji
  • Radzenie sobie z trudnymi ludźmi i pytaniami
  • Wprowadzenie do coachingu indywidualnego i pracowniczego

4. Określanie i realizacja celów

  • Rodzaje celów
  • Cele indywidualne i grupowe
  • Przetransformowanie celu jako podstawa planu działania
  • Warunki działania celowego

5. Podejmowanie decyzji

  • Rodzaje i uwarunkowania decyzji
  • Konstruowanie zespołów zadaniowych i negocjacyjnych – zarządzanie dywizjonalne
  • Szybkie reagowanie
  • Techniki kierowania w różnych sytuacjach wraz z sytuacjami kryzysowymi
  • Delegowanie zadań

6. Proces komunikowania w delegowaniu zadań

  • Zasady delegowania
  • Intencja – nastawienie do rozmowy i rozmówcy
  • Proces rozwoju pracownika a inspiracja do zmian – koncentracja na zadaniach, czy na relacjach?
  • Model Diltsa – poziom pracy z pracownikiem, w celu uzyskania pożądanej zmiany jego zachowania
  • Komunikowanie się, interakcja, komunikat, przepływ informacji – podstawowe pojęcia
  • Właściwości istotne w kontaktach międzyludzkich
  • Uwzględnianie potrzeb ludzkich w procesie komunikowania się
  • Znaczenie komunikacji bieżącej
  • Gotowość do dialogu – utrzymanie kontaktu ( skrzynka kontaktowa)
  • Bariery komunikacyjne

7.  Argumentowanie

  • Słuchanie jako podstawa skutecznej argumentacji
  • Skuteczne słuchanie
  • Wyciąganie informacji z przekazywanych przez rozmówcę treści
  • Argumentowanie przez zadawanie pytań
  • Argumentacja emocjonalna i racjonalna
  • Taktyki emocji dodatnich i ujemnych
  • Różnorodność argumentów – argumentacja dwustronna
  • Szyk nestoriański w argumentowaniu – zasada CFS
  • Argumentacja według Arystotelesa – teza, uświadomienie problemu, przedstawienie rozwiązania, korzyści, wezwanie do działania
  • Ilość i jakość argumentów
  • Wykorzystanie argumentów partnera do uzasadnienia swojego stanowiska

8. Motywowanie

  • Różnica pomiędzy przywództwem a zarządzaniem
  • Automotywowanie i motywowanie do działania
  • Podstawowe modele i typy motywowania
  • Motywowanie indywidualne i grupowe
  • Nagana i nagroda – narzędzia menedżerskie
  • Dobór środków motywujących do sytuacji i potrzeb
  • Koncepcja „Silnych Stron” wg Instytutu Gallupa
  • „25 dokonań” – potwierdzenie kompetencji. Motywowanie w oparciu o talenty i predyspozycje
  • 7 zasad skutecznego pozytywnego wsparcia
  • Obserwacja i analiza poziomu motywacji w zespole. Diagnozowanie potrzeb

9. Sytuacje konfliktowe

  • Natura emocji i ich znaczenia w relacjach międzyludzkich
  • Sytuacje stresogenne – przeciwdziałanie i radzenie sobie z nimi
  • Konflikty naturalne
  • Konflikty strategiczne
  • Metody rozwiązywania konfliktów
  • Kryzysy – znaczenie i procedury

10. Wstęp do negocjowania

  • Sytuacje nienegocjowalne
  • Warunki niezbędne do procesu negocjacyjnego
  • Poszukiwanie rozwiązań w miejsce uporu przy swoim
  • Wybór strategii rozwiązywania konfliktu
  • Kotwice emocjonalne i ich wykorzystanie
  • Delegowanie w ramach procesu negocjacyjnego – praca zespołowa
Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, by połączyć wiedzę teoretyczną z praktyką.

Zajęcia prowadzone są według schematu:

  1. wstępny krótki wykład teoretyczny
  2. badanie predyspozycji słuchaczy na podstawie ich zachowań podczas ćwiczenia
  3. korekta
  4. dobór właściwego ćwiczenia wywołującego pożądane zachowania
  5. przeprowadzenie ćwiczenia w formie warsztatowej
  6. analiza wyników
  7. dyskusja

Powyższy schemat dotyczy kolejno poszczególnych podtematów szkolenia.

Narzędzia:

  • kwestionariusze ankiet m. in. kompetencji społecznych, modeli zarządzania, poziomu poczucia sprawstwa, poziomu zaangażowania
  • ćwiczenia oparte o metodę przypadków
  • symulacje wykorzystujące doświadczenia reprezentowanej grupy
  • rejestracja kamerą wideo (opcja)
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania