Strona Glowna » Rozwój interpersonalny » Inteligencja emocjonalna i automotywacja
Termin: Do ustalenia
Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny
Liczba godzin: 2
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
Inteligencja to to, co mierzą testy IQ (Iloraz Inteligencji).
Natomiast EQ (Inteligencja Emocjonalna) , to takie zasoby, które pozwalają skuteczniej, łatwiej i z większą satysfakcją być z ludźmi, wśród ludzi i dla ludzi.
Według psychologów to emocje są naszymi najpotężniejszymi zasobami.Dają nam dostęp do samoświadomości i instynktu samozachowawczego.
Dostarczają nam bezcennych informacji na temat ludzi, wartości oraz potrzeb, które zapewniają nam motywację i zapał do działania, samokontrolę i wytrwałość.
To świadomość emocjonalna i umiejętności umożliwiają odzyskanie zdrowia, podniesienie jakości życia, zapewniają pomyślność rodziny, budowanie trwałych szczęśliwych związków i osiąganie sukcesów w pracy zawodowej.
Łatwiej też uzyskać odpowiedzi na ważne dla organizacji pytania związane z postrzeganiem jej jako atrakcyjnego pracodawcy:
· uświadomienie sobie znaczenia inteligencji emocjonalnej
· rozwijanie własnych kompetencji społecznych
· wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w zwiększeniu efektywności organizacji
Uczestnicy szkolenia:
· dowiedzą się co składa się na kompetencje emocjonalne
· dowiedzą się w jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy
· zdiagnozują poziom swojej IE (testem wydanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne)
· poznają metody rozwijania inteligencji emocjonalnej – swojej i podwładnych
Jeśli jesteś osobą zarządzającą, rekruterem, liderem w zespole, osobą, która pracuje z ludźmi i zależy Ci na zwiększeniu swojej efektywności i swojej organizacji to szkolenie:
„INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA”
jest dla Ciebie bardzo dobrym wyborem.
1. Warunki dobrej atmosfery w pracy
• Ja, My , Inni- wpływ innych na nasze działania
• architektura biurowa- wpływ otoczenia na aktywność zadaniową
• czynniki warunkujące efektywną współpracę
2. Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w biznesie
• inteligentny emocjonalnie lider i firma
• jak budować inteligentne emocjonalnie organizacje
• intuicja kołem napędowym biznesu
• wpływ inteligencji emocjonalnej na sukces w biznesie – gdzie stosować IE w pracy
3. Umiejętności emocjonalne
• kompetencje emocjonalna lidera
• rozwijanie inteligencji emocjonalnej grupy (zespół : świadomy, samozarządzający się, współpracujący empatyczny)
• model uczenia się – jak rozwijać inteligencje emocjonalną
4. Rozmowa i konflikty
• Techniki dobrej rozmowy- aspekt werbalny i pozawerbalny
• Strategia dopasowania się do rozmówcy – analiza transakcyjna
• ABC dobrego konfliktu
• Komunikacja w organizacji – szanse i zagrożenia
• Zasady spostrzegania społecznego- sojusznicy w dialogu
5. Co zrobić żeby chciało się nam działać?
• Motywatory i demotywatory w pracy
• Indywidualny głód potrzeb
• Optymizm i pesymizm w działaniu
• Nie zarządzaj czasem….- kieruj sobą
6. Moje zasoby emocjonalne
• Jak poradzić sobie z emocjami w kontakcie z innymi
• Co myślą inni?- jak to trafnie odczytać i efektywnie rozmawiać?
• Metafory- projekcyjne metody poznania własnej osobowości
• SWOT indywidualny – analiza mocnych i słabych stron, możliwości i zagrożeń
• Przekonania, uprzedzenia, afirmacje- warto o tym wiedzieć
7. Linia życia i linia rozwoju zawodowego
• Dobre cele – jak je postawić i jak maksymalizować ich realizację
• Bilans własnych osiągnięć
• Wizualizacja sukcesu- plany
• Własna ścieżka kariery – zakręty i drogowskazy
Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.