PLANER

Jesteśmy tym, czym jesteśmy i tam, gdzie jesteśmy, gdyż najpierw to sobie wyobraziliśmy.Donald Curtis

Menu

ETYKIETA ORAZ PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY W BIZNESIE

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. Podstawy etykiety w biznesie, czyli pierwsze wrażenie

  • Wprowadzenie/ przedstawienie agendy
  • Protokół dyplomatyczny w ujęciu historycznym
  • Precedencja w biznesie i w dyplomacji
  • Witanie się, przedstawianie, podawanie ręki, całowanie ręki
  • Precedencja w samochodzie, w windzie, przy stole
  • Tytułowanie osób

2. Zarządzanie informacją, czyli komunikacja w biznesie oraz w dyplomacji

  • Bilety wizytowe- formy i rodzaje
  • Korespondencja przy pomocy biletu wizytowego
  • Francuskie skróty stosowane na wizytówkach
  • Korespondencja formalna w biznesie
  • Etykieta telefoniczna
  • Rozmowy przez telefon- trudne sytuacje
  • Korespondencja mailowa w biznesie, czyli netetykieta

3. Organizacja wizyt

  • Ustalanie programu wizyty
  • Oficjalne powitanie gości
  • Rozmieszczenie osób podczas spotkania
  • Trudne sytuacje podczas wizyt

4. Savoir vivre przy stole, czyli z czym to się je…

  • Organizacja stołu negocjacyjnego
  • Zapraszanie gości, stosowanie zaproszeń- jesteśmy gośćmi, jesteśmy gospodarzami
  • Przyjęcia służbowe- śniadanie robocze, lunch roboczy, brunch, przyjęcia bufetowe,
    koktajl, przyjęcie wieczorne, vins et fromages, lampka wina, przyjęcia ogrodowe

  • Plan stołu i sadowienie gości przy stole
  • Układanie i akceptowanie menu
  • Obsługa przyjęcia, sposób serwowania dań
  • Napoje alkoholowe- rodzaje, sposoby serwowania
  • Wręczanie upominków oraz kwiatów- kiedy i jak, w jakiej formie?
  • Największe faux pas podczas przyjęć i spotkań restauracyjnych

5. Stroje w biznesie oraz dyplomacji

  • Materiały eleganckie oraz dobór odpowiedniej tkaniny.
  • Szwy i wykończenia odzieży- na co zwracać uwagę
  • Wzory eleganckie oraz sportowe- moda w biznesie.
  • Jak wybrać odzież w dobrym rozmiarze?
  • Garsonka czy kostium? ( spódnica i spodnie w biznesie)
  • Rodzaje garniturów ( dzienny, biurowy, sportowy, klubowy, wizytowy)
  • Garderoba służbowa- garnitury i garsonki ( fasony, kolorystyka); koszule i bluzki
    (kołnierzyk); spodnie ( mankiet, kant, zaszewki); apaszki w biznesie

  • Dodatki niezbędne – buty, pasek, okulary, zegarek, biżuteria, rajstopy etc.
  • Garderoba formalna ( wizytowa) – „ White tie”, „Black tie”, odzież wizytowa

6. Co zrobić, czyli praktyczne omówienie zagadnień…

  • wręczanie upominków
  • wręczanie kwiatów
  • odbieranie gości z lotniska czy z dworca kolejowego
  • odprowadzanie gości do drzwi, szatni etc.
  • rezerwowanie hotelu, zamawianie taksówki etc.
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania