W gospodarce opartej na konkurencji sukces biznesu, ba więcej, jego przetrwanie, zależy od klasy i wydajności menedżerów. Ba, ich klasa i wydajność są jedyną skuteczną przewagą , jaką w takiej gospodarce przedsiębiorstwo może osiągnąć”Peter F. Drucker

Menu

ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

Termin: 20-11-2018 - 21-11-2018

Do rozpoczęcia: 5 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Rozwój interpersonalny

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Katowice

Cena: CENA PROMOCYJNA: 1090,00 zł

Hotel: śląskie, PARK INN BY RADISSON KATOWICE****

Cele i korzyści szkolenia
  • Poznanie prawidłowości psychologicznych oraz uwarunkowań społecznych przyczyniających się do zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań
  • Poznanie zasad i reguł radzenia sobie z niepokojem pracowników w sytuacjach kryzysowych
  • Rozwój własnych umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi

Cele szczegółowe:

  • Kształcenie umiejętności asertywności w relacjach zawodowych
  • Poznanie technik skutecznego argumentowania w sytuacjach kontrowersyjnych
  • Poznanie technik radzenia sobie z niechęcią pracowników
  • Poznanie technik radzenia sobie z niepokojem pracowników
  • Rozwój umiejętności odpierania zarzutów
  • Rozwój umiejętności radzenia sobie z oporem pracowników wobec zmian
Adresaci szkolenia
  • Szefowie zespołów, firm
  • Kierownicy działów
  • Osoby zarządzające personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach, aby skuteczniej kierować zespołem w trudnych sytuacjach zawodowych
Program szkolenia

1. Komunikowanie w praktyce a funkcjonowanie zespołu – wprowadzenie

  • Podejmowanie decyzji, budowanie zespołu i delegowanie uprawnień poprzez właściwe komunikowanie
  • Sytuacje zaplanowane i niezaplanowane – konsekwencje wieloaspektowe a kultura komunikowania w firmie
  • Zmiany przewidywalne i nieprzewidywalne – efektywne sterowanie komunikacją w firmie
  • Komunikowanie a sztuka asertywności (optymalny pracownik – optymalny szef)
  • Sytuacje kryzysowe w firmie i umiejętność ich kierowania
  • Jak przyjmować krytykę oraz jak krytykować innych w zespole?

2. Asertywność – prawa wyrażania siebie i swoich poglądów

  • Co to znaczy być osobą asertywną?
  • Prawa i obowiązki osoby asertywnej
  • Asertywne myślenie
  • Jeśli nie asertywność to, co? Alternatywy dla asertywności
  • Korzyści z bycia asertywnym szefem
  • Korzyści z kierowania asertywnym zespołem

3. Techniki asertywności

  • Umiejętność proszenia, przepraszania i dziękowania
  • Umiejętność odmawiania, mówienia „nie”
  • Umiejętność krytykowania innych
  • Umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
  • Umiejętność odpowiadania na krytykę

4. Radzenie sobie z trudnymi pracownikami

  • Pracownik „pieniacz”
  • Pracownik malkontent
  • Pracownik niezadowolony
  • Pracownik „krytyk”
  • Pracownik niesolidny
  • Pracownik cynik i złośliwiec
  • Pracownik lękliwy, zagubiony

5. Temperament szefa a temperament pracownika

  • Co to jest temperament?
  • Funkcje temperamentu
  • Typy temperamentów a zachowania ludzi
  • Temperament a sytuacje stresujące

6. Szef inteligentny emocjonalnie

  • Poznanie własnej inteligencji emocjonalnej
  • Kompetencja osobista i umiejętność kontroli siebie samego
  • Metody kształcenia własnej inteligencji emocjonalnej
  • Jak podnieść inteligencję emocjonalną pracowników i zespołu?

7. Etyczne wywieranie wpływu na pracowników i cały zespół

  • Socjotechnika, manipulacja a wywieranie wpływu – różnice
  • Sztuka przekonywania do własnego stanowiska
  • Budowanie autorytetu szefa
  • Sztuka argumentacji w kierowaniu zespołem pracowników
  • Inne techniki wywierania wpływu

8. Zmiana w firmie i jej otoczeniu a reakcje szefa i zachowania pracowników

  • Przyczyny oporu pracowników wobec zmian. Jak zapanować nad niechęcią pracowników wobec zmian?
  • Niepokój pracowników. Jak szef może temu zaradzić?
  • Zmiana w firmie. Jak radzić sobie z plotkami, niepewnością pracowników, napięciem w zespole utrudniającym realizację zadań?
  • Kryzys w firmie. Jak zamienić kryzys w sytuację korzystną dla firmy?

9. Szef – modelem do naśladowania

  • Szef – dobrze zorganizowany (zasady organizacji czasu i pracy)
  • Szef – panujący nad emocjami (zasady radzenia sobie ze stresem)
  • Szef – charyzmatycznym przywódcą (zasady budowania własnego wizerunku)
  • Szef – mistrz dyplomacji (zasady rozwiązywania napięć w zespole oraz negocjacji z pracownikami)
  • Szef – twórca i innowator (zasady wyzwalania własnej kreatywności oraz inicjowanie kreatywności pracowników)
Metody szkoleniowe
  • Analiza przypadków
  • Odgrywanie ról
  • Testy autodiagnozy
  • Gry i symulacje
  • Rozwiązywanie zadań praktycznych

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce
PARK INN BY RADISSON KATOWICE ****
ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice
Tel.: +48 32 721 11 11
http://www.bestwesternkatowice.pl


PARK INN BY RADISSON KATOWICE **** zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich łączy wysoki standard, szeroki wachlarz usług oraz nowoczesny design i funkcjonalność.  Hotel oferuje nowoczesne Centrum Biznesowe, bibliotekę, bezpłatny dostęp do Internetu oraz naziemny parking dla Gości. Oferuje 168 klimatyzowanych i komfortowo wyposażonych pokoi.

Dużą atrakcją dla kulinarnego podniebienia naszych Uczestników może być zlokalizowana w hotelu Restauracja Kuchnia Otwarta, specjalizująca się w potrawach tradycyjnej kuchni polskiej, w tym przede wszystkim śląskiej. Wszystkie dania przygotowywane są wyłącznie ze świeżych i ekologicznych produktów. Goście obsługiwani są przez kucharzy, którzy serwują dania prosto z „patelni.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.

Cena i zapisy

1190,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1090,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • poczęstunki kawowe, obiady

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania