ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

Terminy

Termin: 01-10-2020 - 02-10-2020
Kategoria: Produkcja
Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)
Miasto: Zakopane
Cena: CENA PROMOCYJNA: 1390,00 zł
Hotel: małopolskie, Skalny Hotel w Zakopanem

Termin: 17-12-2020 - 18-12-2020
Kategoria: Produkcja
Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)
Miasto: Katowice
Cena: CENA PROMOCYJNA: 990,00 zł
Hotel: śląskie, Quality Silesian*** & Economy Silesian**

Zmiana może dotyczyć niemalże każdego aspektu organizacji, np.: harmonogramów pracy, podstawy grupowania stanowisk pracy, rozpiętości zarządzania, ogólnego projektu organizacji oraz samych ludzi.

Należy pamiętać, że wszelka zmiana w organizacji może pociągać za sobą skutki wykraczające poza obszar, w którym zmiana ta jest dokonywana.
Zrozumienie, kiedy i jak wprowadzać zmiany, jest niezmiernie ważną częścią zarządzania.

Szkolenie obejmuje 16 godzin dydaktycznych, w tym 6 godzin ćwiczeń i zadań praktycznych.

Cele i korzyści
  • Zapoznanie uczestników z istotą zmiany, jej wpływem na pracowników i sposoby zarządzania operacyjnego ludźmi
  • Przedstawienie narzędzi i technik wdrażania zmian oraz organizację pracy podwładnych w procesie zmian
  • Pokazanie jakie trudności można napotkać w trakcie planowania i wdrażania zmian oraz sposoby na ich unikanie lub pokonywanie
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę pozwalającą im na sprawne zarządzanie zespołami ludzi w trakcie planowania i wdrażania zmian, pokonywanie oporu pracowników przed zmianą, organizacji i doboru pracowników do zespołów zadaniowych oraz sposobów ich motywowania.
Poprzez ćwiczenia i testy określą własne predyspozycje kierownicze i swoje style zarządzania, a poprzez wymianę poglądów ustalą najlepszy dla siebie styl zarządzania.
Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane jest do kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy będą przygotowywali i wdrażali zmiany w przedsiębiorstwie w różnych obszarach, a w szczególności kierowników operacyjnych i średniego szczebla.

Program szkolenia
  1. Istota zmiany. Zmiana jako reakcja na zmianę innych, czy zmiana wyprzedzająca, generowana wewnętrznie?
  2. Jak przygotować scenariusz zmiany? Jak przeprowadzić analizę SWOT, jakie wnioski wyciągnąć, aby zmiana miała swoje uzasadnienie?
  3. Jak kierownik powinien przygotować się do zmiany?
  4. Jakie predyspozycje powinien posiadać dobry Kierownik i jak je mierzyć?
  5. Jakie typy kierownicze (style) są wymagane dla poszczególnych etapów rozwoju firmy?
  6. Jak pokonać opór podwładnych przed zmianą, jak analizować źródła oporu?
  7. Jak przygotować podwładnych do zmiany?
  8. Jak przedstawiać ideę zmiany aby podwładni ją zaakceptowali?
  9. Jak komunikować się z podwładnym w różnych sytuacjach, zmniejszać czy zwiększać dystans w relacjach z podwładnym? Kiedy jest to wskazane, a kiedy może być zagrożeniem?
  10. Jak zarządzać pracą obcokrajowców?
  11. Wybór momentu wdrożenia zmiany, czyli kiedy powiedzieć podwładnym, że wdrożymy coś nowego?
  12. Jaka jest rola kierownika i co musi zrobić, aby wdrożenie zmiany było skuteczne i bezbolesne dla podwładnych?
  13. Jak oceniać skuteczność wdrożenia zmiany?
  14. Podsumowanie
Prowadzący

Trener i konsultant logistyczny, posiadający 20 lat doświadczenia w zakresie szkoleń i doradztwa logistycznego.
Autor projektów dotyczących struktur organizacyjnych i zakresu obowiązków oraz opisu stanowisk pracy w firmach produkcyjnych.
Autor kursu korespondencyjnego ESKK „Specjalista do spraw logistyki”, członek Kapituły ds. Oceny Innowacji Logistycznych w ramach projektu Operator Logistyczny Roku.
Specjalizuje się w zakresie szkoleń z tematów logistycznych w obszarze produkcji, zapasów, magazynów, kosztów, zarządzania zasobami ludzkimi, inwentaryzacji i controllingu.
Prowadził projekty dotyczące opracowania mapy wiedzy i umiejętności pracowników oraz oceny ich przydatności na zajmowanych stanowiskach.
W ramach szkoleń i projektów współpracował z firmami: Amica, Solaris Bus & Couch, MAN, SEAT, Volvo, Volkswagen, Panopa Logistics, ORFE, Ponetex, Federal Mogul, Lear, Makro, Tesco, Rossmann, Castorama, GELG, Wiza Meble, ADDIT, Orlen, KM Płock, Magna, Sanpol, Sanitech, Biazet, Kompania Piwowarska, Cadbury, Unilever, Philips, Philip Morris, Simba, Pratt & Whitney, ZPC Odra, Havi Logistics, Wavin, Sellmet, Siemens, Spedimex, LG Wrocław, Faurecia, Winkelmann, ILA Moskwa, WAT, COIG Katowice, DBT, Trans – Południe.
Miejsce
Zapraszamy Państwa do luksusowego Hotelu *** w Zakopanem. Każdy pokój z balkonem z widokiem na Tatry posiada telewizję kablową, łazienkę. Do Państwa dyspozycji jest restauracja z kominkiem, kawiarnia oraz bar. Również do dyspozycji gości jest zespół rekreacyjny z basenem z podgrzewaną wodą, przeciwprądami i kaskadą oraz sauny (parowa, sucha, INFRA RED), solarium, pokój do masażu oraz sala fitness, sala squash, sala bilardowa. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia
Cena i zapisy

1490,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1390,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego