PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

Kurs dostępny tylko na zamówienie

Jeśli jesteś zainteresowany tym szkoleniem, zapraszamy do kontaktu:

PRESTIGE
Europejskie Centrum Kształcenia

ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów
tel. (48) 32 738 51 90
Biuro czynne od 8:00 do 16:00

 

Cele i korzyści

Warsztaty pomogą uczestnikom:

  • Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług
  • Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku
  • Stworzyć prawidłową strategię rozwoju marki a szczególnie w kontekście naszego wejścia do Unii Europejskiej
Program szkolenia
  1. Czym jest marka, rola i funkcje marki w społeczeństwie konsumpcyjnym
  2. Co oznacza « brand equity » (jak mierzyć wartość marki)
  3. Funkcje marki dla producenta / dla konsumenta w Unii
  4. Jak dokonać prawidłowego wyboru strategii marki w Unii
  5. Czym jest globalizacja marki
  6. Problematyka repozycjonowania marki i jej koszt

Grupa docelowa:

  • Szefowie działów marketingu, mkt i sprzedaży, handlowcy
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację w firmie, PR
  • Szefowie produktów, tzw brand manager
  • Szefowie działu eksportu
Cena i zapisy