PLANER
logotyp-prestige-eck

Wola jest jednym z aktywów naprawdę ważnym w życiu. Zdecydowany człowiek uzyskać może prawie wszystko.Henry Ford

Menu

INCOTERMS 2020 – NAJNOWSZA WERSJA – jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów – szkolenie online

Termin: 23-11-2021

Do rozpoczęcia: 63 dni

Kategoria: Ekonomia, finanse, Logistyka, transport, spedycja, Prawo celne

Liczba godzin dydaktycznych: 7 (1 dzień)

Miasto: CAŁA POLSKA ON-LINE

Cena: 590,00 zł brutto od osoby

Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Jeśli zawierasz umowy sprzedaży i zakupu z podmiotami zagranicznymi, to szkolenie jest dla Ciebie!

Bądź przygotowany a unikniesz ryzyka w kontraktach międzynarodowych!

Nasz Ekspert, jedyny w Polsce trener Incoterms akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, autor oficjalnego tłumaczenia reguł Incoterms 2020 przekaże Państwu informacje o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych.

 

Dzięki szkoleniu poznasz  i dobrze zastosujesz  INCOTERMS 2020.

Dlaczego to takie ważne?

INCOTERMS 2020 reguluje podział obowiązków pomiędzy sprzedającym i kupującym.

INCOTERMS 2020 określa podział kosztów.

INCOTERMS 2020 porządkuje warunki dostawy i odpowiedzialność za dostawę towarów.

INCOTERMS 2020 określa ryzyko na wypadek utraty, zniszczenia, uszkodzenia towaru lub opóźnienia w dostawie.

Cele i korzyści szkolenia
  • Przekazanie informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych
  • Analiza poszczególnych reguł Incoterms® 2020, w kontekście podziału obowiązków, kosztów i ryzyka związanego z dostawą towaru między sprzedającym i kupującym


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA INCOTERMS®2020:

Uczestnik szkolenia uzyska szeroką wiedzę na temat powiązań INCOTERMS® 2020 ze skutkami dla organizacji. Będzie potrafił dokonać wyboru prawidłowej reguły INCOTERMS® 2020  z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu, w kontraktach  eksportowych i importowych.

Zostaną wyeliminowane wszelkie wątpliwości jaką formułę INCOTERMS® 2020 należy zastosować.
Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej,

Nabyta praktyczna wiedza pozwoli prawidłowo i praktycznie stosować zalecane reguły.

Adresaci szkolenia
Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Jak powstają reguły Incoterms?
  • Incoterms 2020 a umowa sprzedaży (pojęcia dostawa, własność, ryzyko)

2. NOWOŚCI i RÓŻNICE w Incoterms® 2020

  • Nowy obszerny Wstęp, który kładzie większy nacisk na dokonanie właściwego wyboru
  • Uaktualnione Noty Wyjaśniające przed każdą regułą
  • Dodany nowy „horyzontalny” układ artykułów
  • Zmiana kolejności artykułów nadająca dostawie i ryzyku wyższą rangę (odpowiednio: A2/B2 zamiast A4/B4 i A3/B3 zamiast A5/B5)
  • Konosamenty z adnotacją „on board” w FCA
  • Różne poziomy ochrony ubezpieczeniowej w CIP (ICC A) i CIF (ICC C)
  • Zmiana inicjałów DAT na DPU i zmiana kolejności DAP i DPU
  • Przewóz własnymi środkami transportu w FCA, DAP, DPU i DDP
  • Koszty i ich usytuowanie (A9/B9 zamiast A6/B6)
  • Włączenie wymogów związanych z bezpieczeństwem w zakres obowiązków dotyczących przewozu i kosztów (A4/B4 i A9/B9)

3. Analiza i omówienie 11 reguł Incoterms® 2020 oraz zmian w poszczególnych regułach, ze szczególnym uwzględnieniem podziału obowiązków, kosztów i ryzyka między sprzedającym i kupującym

4. Analiza błędów, które mogą być popełnione przy stosowaniu reguł Incoterms® 2020

  • Brak informacji o wersji Incoterms
  • Negatywne konsekwencje związane z brakiem określenia punktu dostawy
  • Błędne stosowanie reguł FOB, CFR i CIF w transporcie kontenerowym
  • Możliwe konsekwencje finansowe wskutek błędnej interpretacji reguł C

5. Incoterms® 2020 w kontraktach handlowych

  • Czy stosować w kontraktach reguły Incoterms® 2020?
  • Którą regułę wybrać?
  • Jak czynniki należy wziąć pod uwagę w procesie decyzyjnym?

6. Dokumenty i informacje wymagane od stron kontraktu w Incoterms ® 2020

7. Incoterms® 2020 a umowa spedycji i umowa przewozu

8. Ubezpieczenie towaru w drodze w Incoterms ® 2020

9. Warsztaty (rozwiązywanie case’ów)

10. Podsumowanie (dyskusja podsumowująca, pytania, odpowiedzi)

Metody szkoleniowe

Interaktywne zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

JAROSŁAW HERMANOWSKI

Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS, członek Polskiego Narodowego Komitetu Międzynarodowej Izby Handlowej. Niezależny konsultant, trener i wykładowca z dużym doświadczeniem we współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie promocji i rozwoju eksportu, specjalista z zakresu handlu zagranicznego, ekspert w zakresie INCOTERMS.

Jedyny w Polsce trener INCOTERMS akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu.
Autor książek i licznych publikacji poświęconych tym zagadnieniom, m.in. Incoterms 2020 (tłumaczenie), „Incoterms 2010” (tłumaczenie), „Incoterms 2000” (polski przekład), „Incoterms 2000 – Komentarz" (2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008), „Poradnik samodzielnego importera" (1991, 1994), „Przedstawicielstwo, agent, komisant, dystrybutor w obrocie międzynarodowym" (1992,1993), „Poradnik importera" (1995), „Handel Zagraniczny. Poradnik" (1994, 1995, 1996,1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2004,2006, 2008), „Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. Komentarz" (1998), „Umowy sprzedaży i dostawy w obrocie międzynarodowym" (1999), Umowa Modelowa MIH międzynarodowej sprzedaży" (2004) (tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej agencji handlowej" (2005)(tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej dystrybucji" (2005)(tłumaczenie) oraz liczne publikacje w prasie fachowej m. in: „Rynki Zagraniczne", „Handel Zagraniczny", „Prawo Przedsiębiorcy",„Poznański Magazyn Targowy” i inne.
Miejsce

CAŁA POLSKA online:)

Cena i zapisy

590,00 zł brutto od osoby

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online w formie webinarium

  • dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.
Wywiad:
Z Jarosławem Hermanowskim –  jedynym w Polsce trenerem Incoterms (International Commercial Terms) akredytowanym przy Międzynarodowej Izbie Handlowej w Paryżu – rozmawia Jacek Broszkiewicz

            – Poruszamy dzisiaj problematykę, która dla przeciętnego zjadacza chleba w Unii Europejskiej praktycznie nie ma żadnego znaczenia, ponieważ w wymianie gospodarczej i handlu pomiędzy państwami do niej należącymi polityka celna przestała mieć rację bytu. Cła nie obowiązują w wymianie towarowej, a więc przestały być potężnym orężem w wojnach o dominację gospodarczą pomiędzy państwami zjednoczonymi w UE. Ale, jak świat światem myta i cła oraz inne regulacje nadal są ważnym narzędziem w tworzeniu mocarstw gospodarczych. UE też, jako uczestnik tej batalii podlega globalnym zasadom,  o istnieniu których głęboką i wciąż uaktualnianą wiedzę powinni mieć i stosować się do nich wszyscy ci, którzy uczestniczą w międzynarodowym handlu dobrami materialnymi. Jakie te reguły mają znaczenie i wagę obecnie?

             – Istotnie, polityka celna ma bardzo duże znaczenie, ale nie tyle w kontekście np. bilateralnych stosunków pomiędzy państwami, co przede wszystkim w zdobywaniu przewag konkurencyjnych w wojnie o ekonomiczną dominację, jaka toczy się między blokami gospodarczymi. Nie jestem jednak skłonny do przeceniania roli tego elementu we współczesnych realiach. Zaczyna bowiem dominować racjonalna przesłanka, że konkurencja nie stoi w opozycji do współpracy, chociaż przypadki toczenia wojen celnych pomiędzy mocarstwami nadal się zdarzają, by wspomnieć  obecne relacje w stosunkach amerykańsko – chińskich. Ale zasadniczo rzecz ujmując ciągle dominuje tendencja do budowania coraz szerszych stref swobodnego przepływu towarów, kapitału, ludzi. Ta idea jest przecież fundamentem powstania UE – obecnie ogromnego organizmu gospodarczego i finansowego, tworzonego przez 27 państw o potencjale 450 milionów ludzi.

            – Skoro tak, to  – w ramach dygresji: Na czym polega interes Wielkiej Brytanii, która zdecydowała się na wystąpienie z UE?

            – Szczerze mówiąc jest to dla mnie  kompletna tajemnica, chociaż doskonale rozumiem, że w ich przypadku populizm znalazł znakomitą pożywkę w głęboko zakorzenionej w mentalności Brytyjczyków tradycji „splendid isolation”. Jestem głęboko przekonany, że tego tryumfu polityki nad ekonomiką i megalomanii bliskiej czystemu nacjonalizmowi będą gorzko żałować i to bardzo długo.

            – Wróćmy do głównego wątku naszej rozmowy, czyli do reguł obowiązujących  INCOTERMS, czyli International Commercial Terms (Międzynarodowe Warunki Handlowe) stosowanych w globalnej wymianie towarowej. Jak Pan wspomniał, wszystko zmierza ku rozszerzaniu się obszarów wolnego handlu. Ale jednocześnie warunki, w jakich się on odbywa, mówiąc wprost: prawne i administracyjne regulacje ulegają wciąż dynamicznym zmianom. Zatem kto ich nie zna i się do nich nie stosuje lub nie jest zdolny do…, powiedzmy, kreatywnej ich interpretacji –  wypada z gry…. Czy można więc w tym przypadku zamiast o wolnościach gospodarczych, mówić raczej o biurokratyczno-administracyjnym tryumfie nad nimi?

– Zadał pan bardzo trudne pytanie. Ale postaram się na nie wyczerpująco odpowiedzieć. W związku z budowaniem dużych bloków gospodarczych pojawia się potrzeba ujednolicenia zasad towarowej wymiany pomiędzy nimi. I to w nieskończenie różnych dziedzinach. Chodzi po prostu o to, by – obrazowo mówiąc – wszędzie wtyczka pasowała do gniazdka. To handlowy symbol, ikona globalizacji. Ale nie sposób nie zauważyć, że w ten proces unifikacji różnorodnych zasad wkrada się element biurokracji, wynikającej z przyjęcia zbyt szerokiej perspektywy i braku zrozumienia dla specyfiki poszczególnych państw. Dlatego ten proces unifikacji będzie długi, ale też nieuchronny. Unia Europejska jest pierwszą próbą tworzenia federacji państw, trochę na wzór Stanów Zjednoczonych, gdzie w dużym uproszczeniu mówiąc, każdy stan ma własny system prawny, ale w niektórych obszarach muszą one uznawać nadrzędność prawa federalnego. Oczywiście Unii jest jeszcze bardzo daleko do osiągnięcia tego poziomu, ale te tendencje zwłaszcza w odniesieniu do gospodarki są już bardzo widoczne. W przeciwieństwie do sfery politycznej, w której sięgnięcie do wzorca amerykańskiego wydaje się na dziś prawie utopijne.

– Spójrzmy na własne podwórko. Nasz kapitalizm to w porównaniu ze światem zachodnim, 30-letni osesek, w dodatku niezbyt zasobny w ów kapitał. Jak polscy przedsiębiorcy radzą sobie na rynkach międzynarodowych?

Polscy przedsiębiorcy na globalnych rynkach radzą sobie całkiem nieźle, a niedobory kapitałowe niwelują nietuzinkową kreatywnością. Jednak braki kapitałowe, ale także nieznajomość reguł obowiązujących w światowym biznesie, w jego „kulturze”  – mimo tej zaradności – nadal są główną barierą utrudniającą wejście na nowe rynki.

– Kreatywność ma różne oblicza. Obok odwagi, wyobraźni, gotowości sięgania po niemożliwe, może być także synonimem cwaniactwa, podejmowania działań nie zawsze legalnych…

– Oczywiście, ale ten segment już od dawna nie jest naszą specjalnością. Jest wielu lepszych i działających w wielokrotnie większej skali „fachowców” na całym świecie. Jako ekspert od międzynarodowych regulacji prawnych dotyczących wymiany towarowej muszę z pełną odpowiedzialnością podkreślić, że poważni przedsiębiorcy, ale także ci mniejsi, mają nie tylko świadomość konieczności podporządkowania się ogólnym zasadom, ale wręcz chcą działać tylko w oparciu o nie. To pragnienie rodzi potrzebę zdobywania wiedzy i zrozumienia wciąż zmieniających się regulacji szczegółowych, w tym poznania i  prawidłowego stosowania 11 reguł Incoterms będących światowym standardem w handlu dobrami materialnymi. Ja tę wiedzę jestem w stanie im przekazać i ciągle to robię od ćwierćwiecza. A popyt na nią jest ogromny, bo coraz więcej przedsiębiorców jest głęboko przeświadczonych, że jeśli jej nie posiądą i nie będą się stale w niej doskonalić – po prostu wypadną z gry.

– Jak prywatny sektor gospodarki zareaguje na jej centralizację?

– Tak jak zawsze. Szara strefa będzie się poszerzać. I jak uczy historia najbardziej nawet opresyjne państwo w tej dziedzinie jest skazane na nieefektywność, brak konkurencyjności i porażkę na krajowym i międzynarodowych rynkach.

– W tym kontekście Pańska wąska specjalizacja, ale o kapitalnym znaczeniu dla swobodnego i pewnego poruszania się na rynkach międzynarodowych, może stać się inwestycją dla tych polskich przedsiębiorców, którzy uznają, że ich możliwości działania w rodzimej rzeczywistości już się wyczerpały…

– Mam nadzieję, że do exodusu przedsiębiorców w inne, bardziej przyjazne rejony świata jednak nie dojdzie. Wiedza, którą przekazuję to wąski segment umów handlowych, ale w cywilizowanym świecie niezmiernie doceniania. Chciałbym zwrócić uwagę, że jej posiadanie nie tylko ułatwia nawiązywanie kontaktów handlowych i realizację umów i kontraktów, ale daje nieoceniony komfort swobodnego, pozbawionego kompleksów i lęków poruszania się w świecie biznesu.

– Przecież coraz powszechniejsze jest przekonanie, że to świat cyfrowy, wirtualny jest prawdziwie realny…

– Proszę pana – to, że miliardy ludzi tak uważają, nie oznacza, że tak jest. Świat cyfrowy to tylko narzędzie. Bo żeby się w nim rozgościć, najpierw trzeba mieć energię elektryczną choćby z węgla, który przypłynie do Polski z Wenezueli, zjeść jajecznicę na śniadanie zrobioną z jajek zniesionych w farmie na Ukrainie, umyć zęby pastą wyprodukowaną w niemieckiej fabryce itd. Itd. Żyjemy w świecie dóbr, towarów materialnych, dosłownie konsumpcyjnych,  wytwarzanych przez ludzi lub roboty. To 80 procent światowego obrotu gospodarczego. Takie są nagie fakty. Jeśli ktoś jest przekonany, że tzw. internet rzeczy zapewni mu posiłek w postaci hologramu, to ma poważny problem. Umrze z głodu, brudu, niedostatku lub z powodu stresu wywołanego brakiem dostępu do sieci.

Zawsze będziemy wytwarzać dobra materialne, towary –  tak czy inaczej, obracać nimi, handlować, bo to one są i pozostaną naszym sine qua non. Sęk w tym, by w tej podstawowej dziedzinie ludzkiej aktywności sięgać po najlepsze, najskuteczniejsze i najzyskowniejsze wzory. A bez wiedzy o tym, jak poruszać się w tej MATERII, ani rusz.

– Dziękuję za rozmowę.

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

     


    KONKURENCYJNE CENY

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


    DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    Aleksandra Pomazanka
    – specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania