PLANER

Człowiek pozostaje tak długo mądry, dopóki szuka mądrości; odkąd wyobraża sobie, że ją już znalazł, staje się głupcemTalmud

Menu

NOWOŚĆ

INCOTERMS 2020 – NAJNOWSZA WERSJA – jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów – szkolenie online

Termin: 17-09-2020

Do rozpoczęcia: 44 dni

Kategoria: Ekonomia, finanse, Logistyka, transport, spedycja, Prawo celne

Liczba godzin dydaktycznych: 7 (1 dzień)

Miasto: CAŁA POLSKA ON-LINE

Cena: 550,00 zł brutto od osoby

Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Jeśli zawierasz umowy sprzedaży i zakupu z podmiotami zagranicznymi, to szkolenie jest dla Ciebie!

Bądź przygotowany a unikniesz ryzyka w kontraktach międzynarodowych!

Nasz Ekspert, jedyny w Polsce trener Incoterms akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, autor oficjalnego tłumaczenia reguł Incoterms 2020 przekaże Państwu informacje o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych.

Dzięki szkoleniu poznasz  i dobrze zastosujesz  INCOTERMS 2020.

Dlaczego to takie ważne?

INCOTERMS 2020 reguluje podział obowiązków pomiędzy sprzedającym i kupującym.

INCOTERMS 2020 określa podział kosztów.

INCOTERMS 2020 porządkuje warunki dostawy i odpowiedzialność za dostawę towarów.

INCOTERMS 2020 określa ryzyko na wypadek utraty, zniszczenia, uszkodzenia towaru lub opóźnienia w dostawie.

Cele i korzyści szkolenia
  • Przekazanie informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych
  • Analiza poszczególnych reguł Incoterms® 2020, w kontekście podziału obowiązków, kosztów i ryzyka związanego z dostawą towaru między sprzedającym i kupującym


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA INCOTERMS®2020:

Uczestnik szkolenia uzyska szeroką wiedzę na temat powiązań INCOTERMS® 2020 ze skutkami dla organizacji. Będzie potrafił dokonać wyboru prawidłowej reguły INCOTERMS® 2020  z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu, w kontraktach  eksportowych i importowych.

Zostaną wyeliminowane wszelkie wątpliwości jaką formułę INCOTERMS® 2020 należy zastosować.
Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej,

Nabyta praktyczna wiedza pozwoli prawidłowo i praktycznie stosować zalecane reguły.

Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Jak powstają reguły Incoterms?
  • Incoterms 2020 a umowa sprzedaży (pojęcia dostawa, własność, ryzyko)

2. NOWOŚCI i RÓŻNICE w Incoterms® 2020

  • Nowy obszerny Wstęp, który kładzie większy nacisk na dokonanie właściwego wyboru
  • Uaktualnione Noty Wyjaśniające przed każdą regułą
  • Dodany nowy „horyzontalny” układ artykułów
  • Zmiana kolejności artykułów nadająca dostawie i ryzyku wyższą rangę (odpowiednio: A2/B2 zamiast A4/B4 i A3/B3 zamiast A5/B5)
  • Konosamenty z adnotacją „on board” w FCA
  • Różne poziomy ochrony ubezpieczeniowej w CIP (ICC A) i CIF (ICC C)
  • Zmiana inicjałów DAT na DPU i zmiana kolejności DAP i DPU
  • Przewóz własnymi środkami transportu w FCA, DAP, DPU i DDP
  • Koszty i ich usytuowanie (A9/B9 zamiast A6/B6)
  • Włączenie wymogów związanych z bezpieczeństwem w zakres obowiązków dotyczących przewozu i kosztów (A4/B4 i A9/B9)

3. Analiza i omówienie 11 reguł Incoterms® 2020 oraz zmian w poszczególnych regułach, ze szczególnym uwzględnieniem podziału obowiązków, kosztów i ryzyka między sprzedającym i kupującym

4. Analiza błędów, które mogą być popełnione przy stosowaniu reguł Incoterms® 2020

  • Brak informacji o wersji Incoterms
  • Negatywne konsekwencje związane z brakiem określenia punktu dostawy
  • Błędne stosowanie reguł FOB, CFR i CIF w transporcie kontenerowym
  • Możliwe konsekwencje finansowe wskutek błędnej interpretacji reguł C

5. Incoterms® 2020 w kontraktach handlowych

  • Czy stosować w kontraktach reguły Incoterms® 2020?
  • Którą regułę wybrać?
  • Jak czynniki należy wziąć pod uwagę w procesie decyzyjnym?

6. Dokumenty i informacje wymagane od stron kontraktu w Incoterms ® 2020

7. Incoterms® 2020 a umowa spedycji i umowa przewozu

8. Ubezpieczenie towaru w drodze w Incoterms ® 2020

9. Warsztaty (rozwiązywanie case’ów)

10. Podsumowanie (dyskusja podsumowująca, pytania, odpowiedzi)

Metody szkoleniowe

Interaktywne zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.


JAROSŁAW HERMANOWSKI

Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS, członek Polskiego Narodowego Komitetu Międzynarodowej Izby Handlowej. Niezależny konsultant, trener i wykładowca z dużym doświadczeniem we współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie promocji i rozwoju eksportu, specjalista z zakresu handlu zagranicznego, ekspert w zakresie INCOTERMS.

Jedyny w Polsce trener INCOTERMS akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu.
Autor książek i licznych publikacji poświęconych tym zagadnieniom, m.in. Incoterms 2020 (tłumaczenie), „Incoterms 2010” (tłumaczenie), „Incoterms 2000” (polski przekład), „Incoterms 2000 – Komentarz" (2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008), „Poradnik samodzielnego importera" (1991, 1994), „Przedstawicielstwo, agent, komisant, dystrybutor w obrocie międzynarodowym" (1992,1993), „Poradnik importera" (1995), „Handel Zagraniczny. Poradnik" (1994, 1995, 1996,1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2004,2006, 2008), „Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. Komentarz" (1998), „Umowy sprzedaży i dostawy w obrocie międzynarodowym" (1999), Umowa Modelowa MIH międzynarodowej sprzedaży" (2004) (tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej agencji handlowej" (2005)(tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej dystrybucji" (2005)(tłumaczenie) oraz liczne publikacje w prasie fachowej m. in: „Rynki Zagraniczne", „Handel Zagraniczny", „Prawo Przedsiębiorcy",„Poznański Magazyn Targowy” i inne.
Miejsce

CAŁA POLSKA online:)

Cena i zapisy

550,00 zł brutto od osoby

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online w formie webinarium

  • dostęp do platformy e-lernigowej w czasie rzeczywistym

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania