Rozwój interpersonalny

Rozwój interpersonalny



Wyobraź sobie inteligentnego człowieka, który opanował wszelkie tajniki swojego zawodu, ale nijak nie potrafi przekazać swojej wiedzy innym. Być może kiedyś zostanie okrzyknięty geniuszem, może w samotności odkryje nowe, istotne prawa, ale nigdy nie będzie dobrym współpracownikiem w dużym zespole.

Wiedza to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć ją wykorzystać i dzielić się nią z innymi. A do tego potrzebne są wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

Na szkoleniach z rozwoju interpersonalnego powiemy Ci wszystko o cechach psychofizycznych i społecznych, jakie powinieneś w sobie odnaleźć i doskonalić, by dobrze pracować w zespole i zwiększyć efektywność w biznesie.

Kompetencje miękkie – tak właśnie nazywamy cechy, nad którymi pracujemy na szkoleniach z rozwoju interpersonalnego.

Nasi trenerzy przy wykorzystaniu innowacyjnych metod dydaktycznych i w oparciu o własne doświadczenie pokażą Ci:

• jak komunikować się w zespole i jakiej informacji zwrotnej udzielać, by uniknąć nieporozumień


• jak zarządzać sobą w czasie i czasem poszczególnych pracowników


• jak efektywnie organizować pracę i delegować zadania


• jak motywować do współpracy i zaang
ażowania we wspólne działania


• jak uwierzyć we własne zdolności i kompetencje


Rozwój interpersonalny – dla kogo są szkolenia miękkie?

• dla liderów
• dla asystentek managerów
• dla wszystkich, którzy na co dzień mają kont
akt z klientem

Czy wiesz, że za Twój sukces w aż 80% odpowiada inteligencja emocjonalna? Zdecyduj się na wybór szkoleń miękkich z rozwoju interpersonalnego i już dziś uczyń swoją drogę do celu łatwiejszą!

Zapraszamy również na szkolenie z wystąpień publicznych,
na którym dowiesz się, jak radzić sobie ze stresem w telewizji.

listopad 2018
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też kiedyś byłem do niczego”.

Szkolenie adresowane jest do: szefów zespołów, firm, kierowników działów, osób zarządzających personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach:

  • o prawidłowościach psychologicznych oraz uwarunkowaniach społecznych przyczyniających się do zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań
  • o zasadach i regułach radzenia sobie z niepokojem pracowników w sytuacjach kryzysowych
  • o tym jak rozwijać własne umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
grudzień 2018
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę pozwalającą im na sprawne zarządzanie zespołami ludzi w trakcie planowania i wdrażania zmian, pokonywanie oporu pracowników przed zmianą, organizacji i doboru pracowników do zespołów zadaniowych oraz sposobów ich motywowania.
Poprzez ćwiczenia i testy określą własne predyspozycje kierownicze i swoje style zarządzania, a poprzez wymianę poglądów ustalą najlepszy dla siebie styl zarządzania.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach szkoleniowych skierowanych do pracowników działów reklamacji i serwisów, działów obsługi klienta oraz działów handlowych, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej.
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, wywierania wpływu na klientów w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy i ku zadowoleniu klientów.
RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
styczeń 2019
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

Wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem. Podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp.. Jednak …

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”.
Hans Georg Gadamer

Bez względu na to,  jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).8

kwiecień 2019
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
Szkolenia na zamówienie (Rozwój interpersonalny)
  • AKADEMIA PRZEMAWIANIA – TRENING CIAŁA, GŁOSU I SŁOWA. INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZKOLENIE DLA SEKRETAREK / ASYSTENTEK

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BRYGADZISTA – SKUTECZNY MENEDŻER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNOŚĆ W MYŚLENIU I DZIAŁANIU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ETYKIETY BIZNESU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
    – rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COMMUNICATION SKILLS TRAINING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BIULETYN FIRMOWY Zasady tworzenia i zarządzania biuletynem firmowym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE EMOCJAMI – warsztaty menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ETYKIETA ORAZ PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY W BIZNESIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NIEPOWTARZALNY TRENING KREATYWNOŚCI. Kreatywność w biznesie, czyli jak skutecznie rozwiązywać problemy w pracy. (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE DOSKONAŁE. TRENING PRZED KAMERĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA W ORGANIZACJI, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ ZALETY BYCIA KOBIETĄ. Współczesna Kobieta a Firma Przyjazna Kobiecie. Tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT I MEDIACJA. POZNANIE PRZYCZYN ZAISTNIENIA I TECHNIK WYJŚCIA Z TRUDNYCH SYTUACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM DLA WYŻSZEJ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ. MENEDŻER WSPIERAJĄCY ZESPÓŁ. METODY OPANOWANIA STRESU.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA CZASU PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ W STRESIE I SPOSOBY NA „BRAK CZASU” – PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWA SYSTEMU WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI SYMBIOTYCZNEJ, czyli uświadomionej i interaktywnej w przedsiębiorstwie. Innowacyjny program szkolenia zamkniętego dla firm

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI MOTYWACJI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni) !!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA PREZENTACJI (DLA LIDERÓW, ASYSTENTEK, HANDLOWCÓW)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)!!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W ZESPOLE / FIRMIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA a korzystne relacje interpersonalne. Stwórz dobrą atmosferę w pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni) !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Biegnąca pod wiatr czyli jak stres i negatywne emocje przekształcić w siłę i pewność siebie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE (2 DNI)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY