Rozwój interpersonalny

Rozwój interpersonalny



Wyobraź sobie inteligentnego człowieka, który opanował wszelkie tajniki swojego zawodu, ale nijak nie potrafi przekazać swojej wiedzy innym. Być może kiedyś zostanie okrzyknięty geniuszem, może w samotności odkryje nowe, istotne prawa, ale nigdy nie będzie dobrym współpracownikiem w dużym zespole.

Wiedza to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć ją wykorzystać i dzielić się nią z innymi. A do tego potrzebne są wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

Na szkoleniach z rozwoju interpersonalnego powiemy Ci wszystko o cechach psychofizycznych i społecznych, jakie powinieneś w sobie odnaleźć i doskonalić, by dobrze pracować w zespole i zwiększyć efektywność w biznesie.

Kompetencje miękkie – tak właśnie nazywamy cechy, nad którymi pracujemy na szkoleniach z rozwoju interpersonalnego.

Nasi trenerzy przy wykorzystaniu innowacyjnych metod dydaktycznych i w oparciu o własne doświadczenie pokażą Ci:

• jak komunikować się w zespole i jakiej informacji zwrotnej udzielać, by uniknąć nieporozumień


• jak zarządzać sobą w czasie i czasem poszczególnych pracowników


• jak efektywnie organizować pracę i delegować zadania


• jak motywować do współpracy i zaang
ażowania we wspólne działania


• jak uwierzyć we własne zdolności i kompetencje


Rozwój interpersonalny – dla kogo są szkolenia miękkie?

• dla liderów
• dla asystentek managerów
• dla wszystkich, którzy na co dzień mają kont
akt z klientem

Czy wiesz, że za Twój sukces w aż 80% odpowiada inteligencja emocjonalna? Zdecyduj się na wybór szkoleń miękkich z rozwoju interpersonalnego i już dziś uczyń swoją drogę do celu łatwiejszą!

Zapraszamy również na szkolenie z wystąpień publicznych,
na którym dowiesz się, jak radzić sobie ze stresem w telewizji.

wrzesień 2018
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
październik 2018
SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników
  • Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera
  • Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania
  • Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu
  • Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji
  • Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami

Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania:

  • Jak budować skuteczny zespół pracowników?
  • Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami?
  • Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy?
  • Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie?
  • Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę pozwalającą im na sprawne zarządzanie zespołami ludzi w trakcie planowania i wdrażania zmian, pokonywanie oporu pracowników przed zmianą, organizacji i doboru pracowników do zespołów zadaniowych oraz sposobów ich motywowania.
Poprzez ćwiczenia i testy określą własne predyspozycje kierownicze i swoje style zarządzania, a poprzez wymianę poglądów ustalą najlepszy dla siebie styl zarządzania.

listopad 2018
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też kiedyś byłem do niczego”.

Szkolenie adresowane jest do: szefów zespołów, firm, kierowników działów, osób zarządzających personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach:

  • o prawidłowościach psychologicznych oraz uwarunkowaniach społecznych przyczyniających się do zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań
  • o zasadach i regułach radzenia sobie z niepokojem pracowników w sytuacjach kryzysowych
  • o tym jak rozwijać własne umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
grudzień 2018
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę pozwalającą im na sprawne zarządzanie zespołami ludzi w trakcie planowania i wdrażania zmian, pokonywanie oporu pracowników przed zmianą, organizacji i doboru pracowników do zespołów zadaniowych oraz sposobów ich motywowania.
Poprzez ćwiczenia i testy określą własne predyspozycje kierownicze i swoje style zarządzania, a poprzez wymianę poglądów ustalą najlepszy dla siebie styl zarządzania.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach szkoleniowych skierowanych do pracowników działów reklamacji i serwisów, działów obsługi klienta oraz działów handlowych, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej.
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, wywierania wpływu na klientów w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy i ku zadowoleniu klientów.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
styczeń 2019
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

Wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem. Podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp.. Jednak …

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”.
Hans Georg Gadamer

Bez względu na to,  jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).8

Szkolenia na zamówienie (Rozwój interpersonalny)
  • AKADEMIA PRZEMAWIANIA – TRENING CIAŁA, GŁOSU I SŁOWA. INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZKOLENIE DLA SEKRETAREK / ASYSTENTEK

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BRYGADZISTA – SKUTECZNY MENEDŻER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNOŚĆ W MYŚLENIU I DZIAŁANIU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ETYKIETY BIZNESU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
    – rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COMMUNICATION SKILLS TRAINING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BIULETYN FIRMOWY Zasady tworzenia i zarządzania biuletynem firmowym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE EMOCJAMI – warsztaty menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ETYKIETA ORAZ PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY W BIZNESIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NIEPOWTARZALNY TRENING KREATYWNOŚCI. Kreatywność w biznesie, czyli jak skutecznie rozwiązywać problemy w pracy. (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE DOSKONAŁE. TRENING PRZED KAMERĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA W ORGANIZACJI, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ ZALETY BYCIA KOBIETĄ. Współczesna Kobieta a Firma Przyjazna Kobiecie. Tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT I MEDIACJA. POZNANIE PRZYCZYN ZAISTNIENIA I TECHNIK WYJŚCIA Z TRUDNYCH SYTUACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM DLA WYŻSZEJ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ. MENEDŻER WSPIERAJĄCY ZESPÓŁ. METODY OPANOWANIA STRESU.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA CZASU PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ W STRESIE I SPOSOBY NA „BRAK CZASU” – PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWA SYSTEMU WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI SYMBIOTYCZNEJ, czyli uświadomionej i interaktywnej w przedsiębiorstwie. Innowacyjny program szkolenia zamkniętego dla firm

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI MOTYWACJI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni) !!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA PREZENTACJI (DLA LIDERÓW, ASYSTENTEK, HANDLOWCÓW)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)!!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W ZESPOLE / FIRMIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA I AUTOMOTYWACJA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA a korzystne relacje interpersonalne. Stwórz dobrą atmosferę w pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni) !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Biegnąca pod wiatr czyli jak stres i negatywne emocje przekształcić w siłę i pewność siebie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE (2 DNI)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY