-
Efektywna współpraca w wielokulturowym środowisku pracy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Obsługa trudnego Klienta w Urzędzie – profesjonalne warsztaty rozwoju dla Pracowników Administracji (JST, ZUS, NFZ i inne)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Mindset menedżera XXI wieku – jak zaktualizować swój sposób myślenia, żeby poradzić sobie w nieprzewidywalnym świecie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Specjalistyczne warsztaty z okazji Dnia Kobiet. Zarządzanie swoją energią dla zwiększenia efektywności i poczucia spokoju
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje zakupowe
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
COACHING MANAGERSKI – indywidualne sesje z trenerem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENING NEGOCJACYJNY – wyjątkowe szkolenie z Certyfikowanym Negocjatorem Biznesowym.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Akademia przemawiania – trening ciała, głosu i słowa, czyli inspirujące wystąpienia publiczne
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna i asertywność
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zarządzanie wypaleniem zawodowym i stresem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo. 2-dniowe szkolenie online NOWOŚĆ!!!
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ETYKIETA I SAVOIR VIVRE w biznesie i życiu z uwzględnieniem różnic międzykulturowych – zajęcia warsztatowe
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zarządzanie sobą w czasie w duchu KAIZEN, bo czasem nie da się zarządzać
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KULTURA FEEDBACKU W ZESPOLE – warsztat wprowadzający kulturę informacji zwrotnej wśród pracowników wszystkich szczebli
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AKADEMIA PRZEMAWIANIA – TRENING CIAŁA, GŁOSU I SŁOWA. INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją a w szczególności Lean Manufacturing
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SZKOLENIE DLA SEKRETAREK / ASYSTENTEK
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENING ODPORNOŚCI dla pracowników – jak radzić sobie z presją i stresem w środowisku zawodowym?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BRYGADZISTA – SKUTECZNY MENEDŻER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Akademia FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Budowanie odporności psychicznej managera, pracownika, zespołu
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KREATYWNOŚĆ w myśleniu i działaniu
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ROZWÓJ umiejętności przywódczych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE STRESEM
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ASERTYWNY SZEF – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami – szkolenie online
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
RÓŻNICE KULTUROWE w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SZTUKA AUTOPREZENTACJI i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Podstawy etykiety biznesu
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
– rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Communication skills training
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BIULETYN FIRMOWY Zasady tworzenia i zarządzania biuletynem firmowym
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zarządzanie zespołem produkcyjnym. Lider, brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menadżerskich z Master Black Beltem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zarządzanie emocjami – warsztaty menedżerskie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PUBLIC RELATIONS
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Kreatywność w biznesie, czyli jak skutecznie rozwiązywać problemy w pracy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Przedsiębiorcza kobieta w organizacji – tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KONFLIKT I MEDIACJA. POZNANIE PRZYCZYN ZAISTNIENIA I TECHNIK WYJŚCIA Z TRUDNYCH SYTUACJI
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE STRESEM DLA WYŻSZEJ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ.MENEDŻER WSPIERAJĄCY ZESPÓŁ. METODY OPANOWANIA STRESU.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA CZASU PRACY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE SOBĄ W STRESIE I SPOSOBY NA „BRAK CZASU” – PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BUDOWA SYSTEMU WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI SYMBIOTYCZNEJ, czyli uświadomionej i interaktywnej w przedsiębiorstwie. Innowacyjny program szkolenia zamkniętego dla firm
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ (1 dzień)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Techniki motywacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SZTUKA PREZENTACJI (DLA LIDERÓW, ASYSTENTEK, HANDLOWCÓW)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA W ZESPOLE / FIRMIE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Inteligencja emocjonalna i automotywacja
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KOMUNIKACJA a korzystne relacje interpersonalne. Analiza transakcyjna, czyli zrozumienie naszych zachowań i komunikacja w trudnych czasach
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Biegnąca pod wiatr czyli jak stres i negatywne emocje przekształcić w siłę i pewność siebie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE (2 DNI)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY