PLANER

W konfrontacji strumienia ze skałą zawsze wygrywa strumień, nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Menu

PLANOWANIE POTRZEB PRZEWOZOWYCH – metodyka Make Or Buy, warsztaty

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Logistyka, transport, spedycja

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak waga i specyficzne warunki towarów wpływają i warunkują dobór nie tylko przewoźnika, ale i środka transportowego tak, aby ładunek dotarł do adresata w wyznaczonym czasie, miejscu, warunkach i po najniższym koszcie.
Szkoleni nauczą się jak uwzględniać przepisy prawne, rodzące ograniczenia w przewozach w opracowaniu optymalnego planu wysyłek i jednocześnie zadbać o niskie koszty realizacji zleceń transportowych.
Uczestnicy nauczą się stosowania kalkulacji kosztowych i optymalizowania kosztów transportu uwzględniając różne sposoby pozyskiwania środków przewozowych.
Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane jest do osób zajmujących się planowaniem i organizacją wysyłki towarów do klientów, zmuszonych do korzystania z usług przewoźników zewnętrznych.

Program szczegółowy szkolenia
1. Kalkulacja zapotrzebowań na przewozy
  • Podatność przewozowa ładunków – waga, przestrzenność, zabezpieczenie
  • Specyficzne i prawne uwarunkowania przewozów ładunków (np. Konwencja ADR)
  • Prognozowanie kosztów realizacji przewozów – metodyka Make – Or – Buy
2. Rynek usług przewozowych
  • Analiza podaży usług transportowych – przewoźnicy, oferta, ceny na polskim rynku,
  • Jak kalkuluje się ceny usługi w firmach transportowych – stawki przewozowe
  • Stawka za kilometr, czy stawka za pracę przewozową (tkm – tonokilometr), co bardziej się opłaca
3. Metodyka wyboru przewoźnika
  • Analiza możliwości przewozowych konkretnych przewoźników
  • Określanie własnych priorytetów transportowych
  • Ustalanie kryteriów oceny przewoźników
  • Metodyka ostatecznego wyboru usługodawcy
4. Ograniczenia w przewozach
  • Prawo w przewozach – ustawy, konwencje,( m.in. ustawa o zawodzie przewoźnika)
  • Ustawa AETR (o czasie pracy i czasie jazdy kierowcy)
  • Konwencja ADR (transport, przechowywanie i obsługa towarów niebezpiecznych)
  • Optymalizacja decyzji transportowych w świetle ograniczeń prawnych
5. Warsztaty:
  • Przeprowadzenie wyboru przewoźnika na podstawie studium przypadku autentycznej Firmy produkcyjnej
  • Kalkulacje kosztów przewozu w różnych wariantach na podstawie założenia do ćwiczeń
6. Case Study
  • Opracowanie planu wysyłek towarów do klientów w przypadku posiadania transportu własnego i konieczności korzystania z usług zewnętrznych w warunkach przepisów prawa. Opracowanie optymalnego planu dostaw z uwzględnieniem ograniczeń i koniecznością obniżania kosztów własnych.
Metody szkoleniowe
  • krótkie wprowadzające wykłady
  • materiały audiowizualne
  • sesja analizy potrzeb uczestników
  • panel dyskusyjny
  • ćwiczenia warsztatowe w grupie
  • indywidualne ćwiczenia warsztatowe
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Trener i konsultant logistyczny, posiadający 20 lat doświadczenia w zakresie szkoleń i doradztwa logistycznego.


Autor projektów dotyczących struktur organizacyjnych i zakresu obowiązków oraz opisu stanowisk pracy w firmach produkcyjnych.


Autor kursu korespondencyjnego ESKK „Specjalista do spraw logistyki”, członek Kapituły ds. Oceny Innowacji Logistycznych w ramach projektu Operator Logistyczny Roku.


Specjalizuje się w zakresie szkoleń z tematów logistycznych w obszarze produkcji, zapasów, magazynów, kosztów, zarządzania zasobami ludzkimi, inwentaryzacji i controllingu.

Prowadził projekty dotyczące opracowania mapy wiedzy i umiejętności pracowników oraz oceny ich przydatności na zajmowanych stanowiskach.


W ramach szkoleń i projektów współpracował z firmami:
Amica, Solaris Bus & Couch, MAN, SEAT, Volvo, Volkswagen, Panopa Logistics, ORFE, Ponetex, Federal Mogul, Lear, Makro, Tesco, Rossmann, Castorama, GELG, Wiza Meble, ADDIT, Orlen, KM Płock, Magna, Sanpol, Sanitech, Biazet, Kompania Piwowarska, Cadbury, Unilever, Philips, Philip Morris, Simba, Pratt & Whitney, ZPC Odra, Havi Logistics, Wavin, Sellmet, Siemens, Spedimex, LG Wrocław, Faurecia, Winkelmann, ILA Moskwa, WAT, COIG Katowice, DBT, Trans – Południe.
Dodatkowe informacje

Liczba uczestników ograniczona do 16 osób, dla każdego terminu.
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Konkurencyjne ceny

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    AGATA NALEPA
    – młodszy specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania