PLANER

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnejHenry Ford

Menu

PLANOWANIE POTRZEB PRZEWOZOWYCH – metodyka Make Or Buy, warsztaty

Termin: 09-12-2020 - 10-12-2020

Do rozpoczęcia: 186 dni

FIRST MINUTE

Kategoria: Logistyka, transport, spedycja

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Wisła

Cena: 1490,00 zł, CENA PROMOCYJNA: 1390,00 zł

Hotel: śląskie, Hotel Stok Wisła **** SKI&SPA

Cele i korzyści szkolenia
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak waga i specyficzne warunki towarów wpływają i warunkują dobór nie tylko przewoźnika, ale i środka transportowego tak, aby ładunek dotarł do adresata w wyznaczonym czasie, miejscu, warunkach i po najniższym koszcie.
Szkoleni nauczą się jak uwzględniać przepisy prawne, rodzące ograniczenia w przewozach w opracowaniu optymalnego planu wysyłek i jednocześnie zadbać o niskie koszty realizacji zleceń transportowych.
Uczestnicy nauczą się stosowania kalkulacji kosztowych i optymalizowania kosztów transportu uwzględniając różne sposoby pozyskiwania środków przewozowych.
Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane jest do osób zajmujących się planowaniem i organizacją wysyłki towarów do klientów, zmuszonych do korzystania z usług przewoźników zewnętrznych.

Program szczegółowy szkolenia
1. Kalkulacja zapotrzebowań na przewozy
  • Podatność przewozowa ładunków – waga, przestrzenność, zabezpieczenie
  • Specyficzne i prawne uwarunkowania przewozów ładunków (np. Konwencja ADR)
  • Prognozowanie kosztów realizacji przewozów – metodyka Make – Or – Buy
2. Rynek usług przewozowych
  • Analiza podaży usług transportowych – przewoźnicy, oferta, ceny na polskim rynku,
  • Jak kalkuluje się ceny usługi w firmach transportowych – stawki przewozowe
  • Stawka za kilometr, czy stawka za pracę przewozową (tkm – tonokilometr), co bardziej się opłaca
3. Metodyka wyboru przewoźnika
  • Analiza możliwości przewozowych konkretnych przewoźników
  • Określanie własnych priorytetów transportowych
  • Ustalanie kryteriów oceny przewoźników
  • Metodyka ostatecznego wyboru usługodawcy
4. Ograniczenia w przewozach
  • Prawo w przewozach – ustawy, konwencje,( m.in. ustawa o zawodzie przewoźnika)
  • Ustawa AETR (o czasie pracy i czasie jazdy kierowcy)
  • Konwencja ADR (transport, przechowywanie i obsługa towarów niebezpiecznych)
  • Optymalizacja decyzji transportowych w świetle ograniczeń prawnych
5. Warsztaty:
  • Przeprowadzenie wyboru przewoźnika na podstawie studium przypadku autentycznej Firmy produkcyjnej
  • Kalkulacje kosztów przewozu w różnych wariantach na podstawie założenia do ćwiczeń
6. Case Study
  • Opracowanie planu wysyłek towarów do klientów w przypadku posiadania transportu własnego i konieczności korzystania z usług zewnętrznych w warunkach przepisów prawa. Opracowanie optymalnego planu dostaw z uwzględnieniem ograniczeń i koniecznością obniżania kosztów własnych.
Metody szkoleniowe
  • krótkie wprowadzające wykłady
  • materiały audiowizualne
  • sesja analizy potrzeb uczestników
  • panel dyskusyjny
  • ćwiczenia warsztatowe w grupie
  • indywidualne ćwiczenia warsztatowe
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Trener i konsultant logistyczny, posiadający 20 lat doświadczenia w zakresie szkoleń i doradztwa logistycznego.


Autor projektów dotyczących struktur organizacyjnych i zakresu obowiązków oraz opisu stanowisk pracy w firmach produkcyjnych.


Autor kursu korespondencyjnego ESKK „Specjalista do spraw logistyki”, członek Kapituły ds. Oceny Innowacji Logistycznych w ramach projektu Operator Logistyczny Roku.


Specjalizuje się w zakresie szkoleń z tematów logistycznych w obszarze produkcji, zapasów, magazynów, kosztów, zarządzania zasobami ludzkimi, inwentaryzacji i controllingu.

Prowadził projekty dotyczące opracowania mapy wiedzy i umiejętności pracowników oraz oceny ich przydatności na zajmowanych stanowiskach.


W ramach szkoleń i projektów współpracował z firmami:
Amica, Solaris Bus & Couch, MAN, SEAT, Volvo, Volkswagen, Panopa Logistics, ORFE, Ponetex, Federal Mogul, Lear, Makro, Tesco, Rossmann, Castorama, GELG, Wiza Meble, ADDIT, Orlen, KM Płock, Magna, Sanpol, Sanitech, Biazet, Kompania Piwowarska, Cadbury, Unilever, Philips, Philip Morris, Simba, Pratt & Whitney, ZPC Odra, Havi Logistics, Wavin, Sellmet, Siemens, Spedimex, LG Wrocław, Faurecia, Winkelmann, ILA Moskwa, WAT, COIG Katowice, DBT, Trans – Południe.
Miejsce

Hotel Stok Wisła **** SKI&SPA
ul. Jawornik 52A, 43-460 Wisła
tel. 33 856 41 00
www.hotelstok.pl


Serdecznie zapraszamy do Hotelu STOK **** SKI&SPA położonego w malowniczej dolinie Jawornika w Wiśle.

Do dyspozycji Gości jest basen rekreacyjny, jacuzzi oraz Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa). Hotel dysponuje łącznie 205 komfortowo wyposażonymi pokojami z możliwością korzystania z bezprzewodowego Internetu.

W hotelu znajduje się również 4 torowa kręgielnia, świetne miejsce do spędzenia czasu po szkoleniu.

Hotel STOK jako jedyny obiekt w Beskidach posiada 2 własne wyciągi narciarskie zlokalizowane bezpośrednio przy hotelu. Trasy sztucznie naśnieżane, oświetlone i ratrakowane.

Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1290 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 180 zł brutto.
Dodatkowy  nocleg w pokoju jednoosobowym wynosi 300 zł brutto.
Dodatkowy nocleg w pokoju dwuosobowym wynosi 250 zł brutto.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Serdecznie zapraszamy:)

Cena i zapisy

1490,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1390,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu
  • poczęstunki kawowe, obiad

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Liczba uczestników ograniczona do 16 osób, dla każdego terminu.
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania