Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • HR, kadry, sekretariat

WIN TO WIN – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne poznasz na szkoleniu, które jest niezbędne w dzisiejszych czasach, by obie strony były zwycięzcami !!!

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
  • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
  • jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
  • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
  • jak formułować asertywne komunikaty

 

 

Program szkolenia

DZIEŃ I
1. Podstawy komunikacji interpersonalnej w relacjach zawodowych

  • Główne czynniki mające wpływ na prawidłowy przebieg komunikacji interpersonalnej
  • Jakie cechy, umiejętności i kompetencje powinien posiadać współczesny pracownik, aby efektywnie pracować, współtworzyć zdrową atmosferę w zespole pracowniczym i budować wizerunek firmy przyjaznej klientom i dostawcom
  • Przyczyny powstawania błędów i barier komunikacyjnych. Omówienie najczęściej pojawiających się sytuacji trudnych w relacjach zawodowych
  • Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic Rodzaje i sposoby zadawania pytań. Jakie są korzyści z ujawniania swoich intencji. Co to jest język korzyści i jak go używać w codziennych relacjach zawodowych w celu osiągania pozytywnych wyników
  • Pierwsze wrażenie – świadomy wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy dzięki efektowi pozytywnego pierwszego wrażenia i unikanie pułapek stereotypów w kontaktach z klientami
  • Mowa ciała – rola i znaczenie mowy ciała w komunikacji interpersonalnej i budowania relacji
2. Obsługa „trudnego” klienta – jak wykorzystać komunikację empatyczną w relacjach zawodowych
  • Pretest sprawdzający obecną wiedzę dotyczącą postępowania w sytuacji trudnej
  • Case stady – sytuacja konfliktowa w relacjach z klientem
  • Uświadomienie sobie przez uczestników jakiego typu zachowania, albo ich brak doprowadzają do zaistnienia sytuacji konfliktowych
  • Wypracowanie przez grupę konstruktywnych sposobów na radzenie sobie w sytuacji trudnej w celu wprowadzenia standardu w firmie
  • Co to jest empatia. Jakiego typu zachowania nazywamy empatycznymi. W jaki sposób rozwijać u Szczegółowe informacje o usłudze siebie empatię w celu budowania pozytywnych relacji oraz profesjonalnej obsługi klientów i dostawców
  • Emocje w pracy. Jak możemy je wykorzystać do budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz do efektywnej pracy
  • Wyrażenie empatyczne – narzędzie służące do skutecznej komunikacji w obliczu sytuacji konfliktowej. Jak do nerwowej rozmowy wprowadzić poczucie bezpieczeństwa
  • Na czym polega empatyczne słuchanie i jego praktyczne zastosowanie w relacjach zawodowych. Trening aktywnego słuchania
DZIEŃ II
1. Asertywność w relacjach zawodowych
  • Na czym polega zachowanie asertywne – fakty i mity. Przeprowadzenie testu na zdiagnozowanie swojego poziomu asertywności
  • Zachowania uległe, asertywne i agresywne – kiedy je stosować
  • Elastyczność w relacjach i umiejętność dopasowania reakcji adekwatnie do sytuacji i naszych zasobów
  • Poczucie własnej wartości jako fundament asertywności
  • Świadomość swoich słabych i mocnych stron oraz wyznaczanie obszarów do rozwoju. Jak budować na co dzień poczucie własnej wartości, skuteczności działania i odporności na stres
  • Trening asertywności w praktyce

2. Asertywna komunikacja w relacjach zawodowych

  • Na czym polega asertywny komunikat „ja” i w jakich sytuacjach warto go stosować
  • Asertywna odmowa – jak odmawiać, aby nasz rozmówca nie poczuł się urażony
  • Jak radzić sobie z krytyką i z zarzutami
  • Umiejętność szybkiego przyznawania się do błędów
  • Zdiagnozowanie swojego stylu komunikacyjnego oraz poznanie stylu komunikacji pozostałych współpracowników w oparciu o test na osobowość komunikacyjną. Co robić, a czego unikać, gdy nasz rozmówca się złości. Jakie nawyki wzmacniać, a jakie eliminować w celu skuteczniejszego komunikowania się w zespole
DZIEŃ III
1. Osobisty wpływ na świadome budowanie wizerunku profesjonalnej firmy i jej przewagi rynkowej
  • Jak budować swoje pozytywne nastawienie. Sposoby na radzenie sobie z przygnębieniem i rutyną oraz wzmacnianiem swojego zaangażowania – korzyści z pracy oraz wzmacniania dobrych relacji z klientami i współpracownikami
  • Jak dbać o siebie, aby efektywnie pracować i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi. Wyznaczenie konkretnych działań w celu holistycznego zadbania o wszystkie potrzeby niezbędne do codziennego funkcjonowania

2. Kreowanie asertywnych postaw i zachowań oraz umiejętność komunikowania konieczności dbania o zachowanie standardów związanych z ochroną zdrowia w dobie COVID-19.

  • Cel edukacyjny
  • Dzięki temu szkoleniu U. dowiedzą się /nabędą:
    • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
    •  jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
    • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    • nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
    • jak formułować asertywne komunikaty
  • Efekty uczenia się
  • Po zakończeniu szkolenia Uczestnik będzie:
    • wiedział jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • znał czynniki i zachowania pracowników mające wpływ na zachowania klientów i dostawców
    • wiedział jakich zwrotów warto unikać, a jakie stosować w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się pod wpływem stresu związanego z pojawiającymi się przeciwnościami i związanymi z tym problemami
    • wiedział jaki sposób zachowania wynikające ze stresu wpływają na jakość współpracy
    • znał znaczenie komunikacji niewerbalna w relacjach zawodowych i tworzeniu pozytywnego wizerunku wiedział jak profesjonalnie obsługiwać klientów i wychodzić naprzeciw ich wymaganiom wiedział jak komunikować się z klientami w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się empatycznie i asertywnie w obliczu zdenerwowanego klienta potrafił stosować asertywny komunikat jak w celu wyrażania swoich potrzeb z szacunkiem dla innych wiedział, w jaki sposób budować swoje zaangażowanie oraz radzić sobie z napięciem emocjonalnym wynikającym z sytuacji trudnych
    • wiedział co najczęściej stresuje ich w codziennej pracy i jaki ma wpływ na sytuacje stresujące
    • wiedział jak zabezpieczyć się przed powtarzającymi się sytuacjami trudnymi oraz w jaki sposób koncentrować się na poszukiwaniu rozwiązań w obliczu codziennych wyzwań
    • wiedział, w jaki sposób radzić sobie z emocjami oraz z napięciem emocjonalnym powstającym w wyniku sytuacji trudnych znał praktyczne techniki na rozładowanie napięcia emocjonalnego i radzenia sobie z codziennym stresem
    • wiedział jak zadbać o zdrowie własne i klientów w dobie COVID-19
    • potrafił asertywnie komunikować potrzebę zachowania standardów zabezpieczających personel i innych klientów zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie