PLANER
logotyp-prestige-eck

Blisko 100 % naszych Klientów uznało, iż w pełni spełniliśmy Ich oczekiwania. Fakt ten został potwierdzony w wypełnionych ankietach.

Menu

NOWOŚĆ

Wybierz termin szkolenia

Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo. 2-dniowe szkolenie warsztatowe

Termin: 13-06-2022 - 14-06-2022

Do rozpoczęcia: 27 dni Kategoria: Rozwój menedżerski, Jakość

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Katowice

Cena: 1090,00 zł, CENA PROMOCYJNA: 990,00 zł przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Hotel: śląskie, PARK INN BY RADISSON KATOWICE****

Koncepcja Lean, choć wywodzi się z procesów typowo produkcyjnych, znalazła liczne zastosowania w wielu sektorach gospodarki na świecie – w tym i w procesach usługowych oraz obszarach nieprodukcyjnych (Lean Service) oraz w biurach (Lean Office).

Niezależnie od tego jakiego rodzaju usług dotyczy… niezależnie od tego jak ją nazwiemy… jest to droga usprawniania i „odchudzania” procesów z takich działań i zasobów, za które klient nie chciałby zapłacić – gdyby był świadomy marnotrawstwa generowanego w związku z realizacją usługi.

Szkolenie z zakresu Lean Service/Office to przewodnik po zasadach i instrumentach szczupłego zarządzania mających zastosowanie w usprawnianiu procesów usługowych i biurowych, to także mapa drogowa zdroworozsądkowego, opartego na budowaniu kultury efektywności procesu doskonalenia.

Cele i korzyści szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami oraz instrumentami koncepcji Lean i możliwościami ich implementowania w środowisku usług oraz w biurach, ze sposobami motywowania, instruowania i edukowania pracowników w szczupłych organizacjach usługowych.

Podczas szkolenia słuchacze założą „niewidzialne okulary”, które ułatwią im zidentyfikowanie źródeł marnotrawstwa w ich własnych organizacjach i procesach, nauczą się również jak eliminować czy też minimalizować marnotrawstwo. Co jednak najważniejsze, poznają sposoby zapobiegania niegospodarności, zapobiegania zużywaniu bez pożytku i potrzeby zasobów, w tym i najcenniejszego zasobu – czasu.

Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość brania udziału w grach i zabawach, mających na celu między innymi wypracowanie nawyków efektywnego działania oraz poprawy warsztatu pracy i projektowania efektywnych stanowisk i obszarów pracy.

Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do osób nadzorujących lub realizujących procesy usługowe, biurowe, administracyjne w organizacjach każdego typu, bo firmy produkcyjne również nie są wolne od procesów usługowych.
Każdy ma prawo dowiedzieć się, jak można pracować sprytniej, a nie ciężej, oraz nauczyć się radzić sobie z wszechobecnym marnotrawstwem.

Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie

2. Lean w sektorze usług oraz w środowisku biurowym

  • Geneza, zasady oraz obszary zastosowania koncepcji szczupłego zarządzania
  • Lean Thinking, czyli szczupłe myślenie – bo wszystko jest kwestią nastawienia
  • Kaizen w usługach i biurach – jak małe kroki prowadzą do dużych efektów i pomagają pokonać opór przed zmianą

3. Efektywność i marnotrawstwo w usługach i w biurach

  • Paradoks efektywności
  • Marnotrawstwo w procesach
  • Jak identyfikować i minimalizować marnotrawstwo
  • Mapowanie strumieni wartości (VSM)
  • Zapobieganie błędom w procesach usługowych
  • Zarządzanie projektami Lean

4.  Lean Toolbox – jak korzystać z instrumentów Lean

  • OPF – wprowadzenie niezakłóconego przepływu
  • Zastosowanie podejścia gniazdowego w usługach i w biurach
  • 5S – zarządzanie bezpiecznym stanowiskiem pracy
  • Lista zadań – Checklist
  • Dlaczego warto pytać – 5 x Dlaczego?
  • Praca standaryzowana – jak projektować efektywną dokumentację sterującą
  • Kanban i zarządzanie wizualne
  • Raport A3 – czyli jak rozwiązywać problemy
  • Diagram Spaghetti – prosto do celu
  • Diagram Ishikawy
  • SMED i TPM w usługach i w biurach
  • Lean and Green – bo procesy usługowe również wpływają na środowisko

5. Lean to nie tylko skrzynka narzędziowa – zadbaj o ludzi, a oni zadbają o Twoje procesy

  • Training Within Industry TWI – program rozwoju umiejętności przełożonych
  • Motywowanie w środowisku Lean
  • Zarządzanie informacją – szczególnie jej nadmiarem
  • Edukacja w drodze do Lean – bo wiedza jest siłą (ale wyobraźnia jest ważniejsza)
  • Czas na relaks w biurze – zwolnij, żeby zobaczyć
  • Efektywne prezentowanie rezultatów pracy – prezentacje w duchu Zen

6. Podsumowanie i dyskusja

Metody szkoleniowe

Gry, zabawy, ćwiczenia szkoleniowe połączone z interaktywnym wykładem.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Miejsce
PARK INN BY RADISSON KATOWICE ****
ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice
Tel.: +48 32 721 11 11
http://www.bestwesternkatowice.pl


PARK INN BY RADISSON KATOWICE **** zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich łączy wysoki standard, szeroki wachlarz usług oraz nowoczesny design i funkcjonalność.  Hotel oferuje nowoczesne Centrum Biznesowe, bibliotekę, bezpłatny dostęp do Internetu oraz naziemny parking dla Gości. Oferuje 168 klimatyzowanych i komfortowo wyposażonych pokoi.

Dużą atrakcją dla kulinarnego podniebienia naszych Uczestników może być zlokalizowana w hotelu Restauracja Kuchnia Otwarta, specjalizująca się w potrawach tradycyjnej kuchni polskiej, w tym przede wszystkim śląskiej. Wszystkie dania przygotowywane są wyłącznie ze świeżych i ekologicznych produktów. Goście obsługiwani są przez kucharzy, którzy serwują dania prosto z „patelni.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.

Cena i zapisy

1090,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 990,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu

  • materiały szkoleniowe i pomocnicze

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek-
    – serdecznie  prosimy o informację, czy należy przygotować kartę menu specjalnie dla wegetarianina lub weganina, czy też osoby ze zdrowotnymi ograniczeń żywieniowymi


  • na życzenie – pomoc w rezerwacji hotelu

Wybierz termin szkolenia

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (dobrowolne)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania