PLANER

Aby stać się wielkim kapitanem, należy przepłynąć wzburzone morze.?

Menu

NOWOŚĆ

EXCEL W LOGISTYCE (poziom średniozaawansowany)

Termin: 29-03-2021 - 30-03-2021

Do rozpoczęcia: 32 dni

Kategoria: Logistyka, transport, spedycja, IT

Liczba godzin dydaktycznych: 12 (2 dni)

Miasto: CAŁA POLSKA ON-LINE

Cena: 990,00 zł brutto od osoby

Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Excel w logistyce ma wspomóc logistyków m.in. w:
  • codziennych analizach zapasów
  • codziennych analizach obrotu
  • analizach zalegania zapasu
  • analizach inwentaryzacji
  • analizach kosztów utrzymania logistyki
  • analizach transportu własnego i obcego
  • obróbkach baz danych i łączeniu danych z wielu plików
  • szybkim wiekowaniu zapasów
  • szybkim przygotowaniu analizy ABC, XYZ i budowaniu macierzy decyzyjnej

Szkolenie jest prowadzone przez trenera z trzynastoletnim doświadczeniem w zakresie szkoleń. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania Excela zdobyła pracując od 2001 roku na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT. Dzięki temu wszystko czego uczy potrafi powiązać z praktyką.

Zagadnienia są tłumaczone prostym, zrozumiałym językiem.

UWAGA!  Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Zajęcia w grupach warsztatowych – maksymalnie 12 osób.
Cele i korzyści szkolenia
Cele szkolenia:
  • Szybkie i sprawne przygotowywania zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy magazynu
  • Bardzo szybka analiza dużych baz danych np. wielowymiarowa analiza zapasów, analiza rotacji, zalegania, wiekowanie zapasów itp.
  • Przygotowanie raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie
Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Skrócenie czasu przygotowania kalkulacji, obliczeń, analiz i obróbki danych oraz wyeliminowanie błędów w raportach dzięki wykorzystaniu najbardziej przydatnych formuł i funkcjonalności dostępnych w Excelu
  • Szybkie i bezbłędne przygotowywanie raportów, które będą się aktualizowały po wczytaniu lub wprowadzeniu nowych danych
  • Budowanie systemów raportowania z zastosowaniem Power Query, co zaoszczędza masę czasu i pozwala łączyć dane z wielu bardzo różnych plików i źródeł
  • Czytelne i zrozumiałe graficzne prezentowanie danych
Adresaci szkolenia

Osoby zarządzające magazynami i logistyką, pracownicy magazynu.

Program szczegółowy szkolenia
1. Analiza procesów logistycznych czyli jak zbudować potrzebne wskaźniki przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel – funkcje matematyczne, logiczne, tekstowe, daty, statystyczne, wyszukiwania, tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach
  • analiza wielkości, dynamiki i struktury zapasów
  • wskaźniki obrotowości zapasów
  • analiza terminów ważności zapasów
  • wiekowanie zapasów
  • analiza kosztów logistycznych
  • analiza sprzedaży utraconej

2. Analiza danych i budowanie raportów przy użyciu tabeli przestawnej – zasady budowy i działania tabeli przestawnej

  • analiza dużych baz danych przy użyciu tabeli przestawnej
  • jak zbudować bazę danych, aby można z niej było przygotować bezbłędne analizy
  • analiza struktury i dynamiki zapasów, kosztów, zakupów, produkcji
  • analizy i porównania cen zakupu, obrotów
  • analiza ABC, XYZ i macierz decyzyjna
  • analizy kosztów transportu

3. Przykładowe raporty logistyczne z zastosowaniem Power Query

  • przekształcanie tabel poziomych w pionowe
  • łączenie danych z wielu różnych arkuszy
  • łączenie danych z wielu różnych plików
  • przekształcanie i modyfikowanie danych tak, aby aktualizowały się same

4. Raporty graficzne, czyli wykres w służbie logistyki

  • wykresy standardowe i niestandardowe,
  • wykresy przebiegu w czasie czyli mini dashboard,
  • zastosowanie formatowania warunkowego do prezentacji danych i wyłapywania odchyleń i błędów
Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem komputera*.

UWAGA !!! Do szkolenia wymagany jest Excel 2016 i wyższe wersje, ponieważ posiada w standardzie dodatek Power Query. Przy Excelu 2010 i 2013 niezbędne jest zainstalowanie przed szkoleniem bezpłatnego dodatku Power Query, który jest do pobrania ze strony Microsoft.

* W przypadku szkoleń zamkniętych istnieje możliwość przygotowania dedykowanych ćwiczeń na podstawie wcześniej przesłanych plików.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

CAŁA POLSKA online:)

Cena i zapisy

990,00 zł brutto od osoby

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online w formie webinarium

  • dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • autorskie materiały szkoleniowe

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Konkurencyjne ceny

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    AGATA NALEPA
    – młodszy specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania