PRACOWNICZA KASA ZAPOMOGOWO – POŻYCZKOWA W 2020 r. – szkolenie online !!! NOWOŚĆ !!!
Termin: Do ustalenia
Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Prawo pracy, Ekonomia, finanse
Liczba godzin:Do ustalenia
Miasto:Do ustalenia
Cena:Do ustalenia
Cele i korzyści szkolenia
Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat praktycznych aspektów funkcjonowania kas zapomogowo-pożyczkowych, dokumentacji dotyczącej PKZP, orzecznictwa i interpretacji podatkowych.
Korzyści ze szkolenia:
Kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i rozliczaniem PKZP
Omówienie aktualnych przepisów prawnych
Poznanie nowych regulacji projektowanych zmian w zakresie PZKP
Uzyskanie informacji na temat praktycznych aspektów funkcjonowania i rozliczania PKZP
Przedstawienie szczegółowych uregulowań dla władz PKZP
Adresaci szkolenia
Członkowie zarządu, rad nadzorczych PKZP
Pracownicy działów księgowości
Pracownicy rozliczający PKZP
Członkowie PKZP
Program szczegółowy szkolenia
1. Zmiany przepisów w 2019 r. a funkcjonowanie PKZP w 2020 r.
Zasady związane z RODO
Ochrona danych osobowych po zmianach w 2019 r. – problemy praktyczne
Dane posiadane przez PKZP – co podlega ochronie?
Dodatkowe uprawnienia Inspektorów Pracy a funkcjonowanie PKZP
Procedura dotycząca RODO
Dokumenty związane z ochroną danych osobowych
Upoważnienia dla osób przetwarzających dane osobowe
2. Zmiany przepisów prawnych a rozliczanie PKZP w 2020 r.
Rozliczanie umów zlecenia w 2020 r. – stawka za 1 godz.
Odsetki za zwłokę a odsetki za opóźnienie
Biała lista podatników a PKZP – czy należy się ujawniać w MF?
Obowiązkowa podzielona płatność i rachunek na VAT a PKZP
BDO i rejestr odpadów – czy dotyczy PKZP?
3. Aktualne problemy dotyczące funkcjonowania PKZP
Sprawozdanie finansowe za 2019 r. – elementy obowiązkowe
Zdolność sądowa PKZP i dochodzenie niespłaconych pożyczek
Zaliczanie do kosztów podatkowych zakładu pracy wydatków ponoszonych na funkcjonowanie PKZP
Przelewy bankowe – kto ma je ponosić?
Wynagrodzenie za prowadzenie spraw PKZP – czy przysługuje?
Zasady potrącenia z wynagrodzenia zadłużenia pracownika w stosunku do PKZP
Rozliczenie pracownika po wygaśnięciu stosunku pracy i opuszczenia PKZP
Zajęcia komornicze wkładów członków PKZP
Organy kontrolujące PKZP – kto może PKZP kontrolować?
4. Zasady funkcjonowania PKZP
Podmioty tworzące PKZP – kiedy można utworzyć PKZP w zakładzie pracy
Podmioty uprawnione do korzystania z PKZP
Zasady gromadzenia wkładów w PKZP
Zasady udzielania pożyczek z PKZP
Przychody związane z funkcjonowaniem PKZP, w tym odsetki od udzielonych pożyczek
Koszty związane z funkcjonowaniem PKZP – zasady rozliczania
Likwidacja PKZP – przyczyny i obowiązki
5. Organy PKZP i ich zadania
Walne zebranie członków
Zarząd PKZP
Komisja rewizyjna
6. Obowiązki zakładu pracy w związku z funkcjonowaniem PKZP
Pomoc techniczna
Pomoc prawna
Pomoc finansowo – księgowa
Brak pomocy udzielonej PKZP a skutki dla pracodawcy
7. Druki funkcjonujące w związku z działaniem PKZP
Statut PKZP
Deklaracja przystąpienia do PKZP
Wniosek o udzielenie pożyczki
Stan konta
Sprawozdania finansowo – statystyczne, w tym Polityka rachunkowości
Zasady zmiany Statutu PKZP
Rozpatrywanie wniosków o przyznanie pożyczki – problemy praktyczne
8. Pytania uczestników
Metody szkoleniowe
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.
JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?
Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.
Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.
Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.
Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:
planowania i realizacji szkoleń oraz
usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.
Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Dodatkowe informacje
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.
Szkolenie dostępne na zamówienie
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Konkurencyjne ceny
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
· Szkolenia · Konsultacje · Trening osobisty · Wsparcie w procesach zmiany · Audyt personalny
Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!
Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).
Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych
Ścieżka aplikowania o wsparcie oraz rozliczania kosztów usługi jest znacząco uproszczona
– bez skomplikowanych formularzy aplikacyjnych
Dofinansowanie do 80 %, do wykorzystania 100.000 zł na firmę
Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:
– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia
Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę. Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.
Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:
SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń tel. (48) 32 738 51 91 e-mail:Włącz javascript