PLANER

Blisko 100 % naszych Klientów uznało, iż w pełni spełniliśmy Ich oczekiwania. Fakt ten został potwierdzony w wypełnionych ankietach.

Menu

NOWOŚĆ

PLANOWANIE ZATRUDNIENIA W PRAKTYCE, w tym gra strategiczna: BUDŻET HR, 2 dni

Termin: 07-09-2020 - 08-09-2020

Do rozpoczęcia: 93 dni

FIRST MINUTE

Kategoria: HR, kadry, sekretariat

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Żywiec (Przyłęków)

Cena: PROMOCYJNA: 1590,00 zł brutto

Hotel: śląskie, Hotel Żywiecki**** Medical SPA & Sport  

Planowanie zatrudnienia stanowi jeden z kluczowych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w każdej organizacji.

Od poprawnego zdefiniowania potrzeb kadrowych zależy bowiem treść pozostałych procesów personalnych takich, jak rekrutacja, selekcja, rozwój zasobów ludzkich, kształtowanie ścieżek karier, a także odejścia i zwolnienia.

Plan zatrudnienia określa ilu i jakich ludzi organizacja będzie potrzebowała w przyszłości, a także jakich zasobów wymaga jego realizacja.

Cele i korzyści szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy oraz trening umiejętności w zakresie sporządzenia planu zatrudnienia dla organizacji.

W szczególności uczestnicy szkolenia:

  • poznają podstawowe założenia dotyczące planowania zatrudnienia w przedsiębiorstwie, w tym zagadnienie strategii ogólnej i personalnej, polityki personalnej oraz sposobu formułowania celów
  • poznają przebieg procesu planowania zatrudnienia oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych etapów
  •  zdobędą umiejętności związane z wyszukiwaniem informacji wewnątrz organizacji i na zewnątrz na potrzeby określenie popytu i podaży zasobów ludzkich
  • zdobędą umiejętności w zakresie badania i analizy pracy, dzięki której możliwe jest określenie etatyzacji na poszczególnych stanowiskach w organizacji
  • będą trenować umiejętności w zakresie wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych oraz projektować działania zaradcze związane z niedoborem i/lub nadwyżką zasobów ludzkich w organizacji

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  •  rozwój kompetencji związanych z planowaniem zatrudnienia, które wykorzystywane są w procesach etatyzacji i budżetowania tego obszaru
  • wypracowanie własnej metodyki w zakresie prognozowania zmian w obszarze popytu i podaży zasobów ludzkich, a także gromadzenia danych w tym obszarze
  • zdobycie praktycznych umiejętności związanych z korzystaniem z narzędzi wykorzystywanych w procesie gromadzenia danych na potrzeby planu itp.
  • rozwój strategicznego spojrzenia na proces planowania zatrudnienia i powiązanie go z innymi obszarami ZZL w organizacji
Adresaci szkolenia
  • Specjaliści i liderzy Działów HR
  • Osoby odpowiedzialne za procesy prognozowania i budżetowania obszaru funkcji personalnej, kadra zarządzająca z różnych szczebli w organizacji
Program szczegółowy szkolenia

1. Istota i znaczenie planowania zatrudnienia w organizacji

  • istota planu zatrudnienia
  • cele planowania zatrudnienia
  • konsekwencje braku / niedociągnięć w obszarze planowania zatrudnienia
  • struktura procesu planowania zatrudnienia

2. Popyt i podaż zasobów ludzkich oraz kształtujące je czynniki

  • popyt na pracę i jego determinanty
  • podaż zasobów ludzkich i czynniki ją determinujące
  • niedobór / nadwyżka zasobów ludzkich oraz reagowanie na nierównowagę między popytem a podażą ludzi w organizacji

3. Prognozowanie popytu i podaży zasobów ludzkich

  •  metody prognozowania
  •  trening wybranych metod prognozowania

4. Analiza pracy

  • metody badania pracy
  • wnioski dotyczące planu zatrudnienia wynikające z badania pracy na poszczególnych stanowiskach
  • normy pracy

Dzień II

5. Budżet HR

  • gromadzenie danych na temat etatyzacji w organizacji
  • czynniki wpływające na budżet HR
  • współpraca z działem controllingu

6. Optymalizacja zatrudnienia

  • istota optymalizacji zatrudnienia
  • projektowanie nowej organizacji na bazie informacji zgromadzonych w procesie etatyzacji
  • wdrażanie projektu usprawnień

7. Restrukturyzacja zatrudnienia

  •  uwarunkowania restrukturyzacji
  •  wdrażanie restrukturyzacji w organizacji
  •  współpraca z firmą zewnętrzną
Metody szkoleniowe

Szkolenie będzie realizowane metodą warsztatową przy wykorzystaniu następujących form pracy i przekazywania wiedzy:

  • mini-wykład
  • dyskusja grupowa
  • analiza studiów przypadku
  • praca w podzespołach
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

Hotel Żywiecki**** Medical Spa & Sport
ul. Kępka 3
34-331 Przyłęków (dojazd od miejscowości Świnna)
tel. 33 506 50 80
www.hotel-zywiecki.pl


Zapraszamy do luksusowego Hotelu Żywieckiego**** Medical Spa & Sport położonego w malowniczej okolicy w Beskidzie Żywieckim w miejscowości Przyłęków, która rozciąga się wzdłuż potoku o nazwie Przyłękówka (niedaleko Wisły, Szczyrku, Korbielowa i Żywca).
Wnętrza hotelu utrzymane są w stylu rustykalnym. Komfortowe pokoje i apartamenty wyposażone są w meble z drewna dębu chilijskiego, antyalergiczną pościel, telewizję satelitarną, wentylację, telefon, internet bezprzewodowy i inne udogodnienia gwarantujące pobyt na najwyższym poziomie.
Szef kuchni zadbał o to, by w menu nie zabrakło tradycyjnych smaków, z których słynie Żywiec. Warto dodać, że posiłki w restauracji Delicja przygotowywane są z produktów pochodzących z ekologicznych upraw, a charakteru dodają świeże zioła z przyhotelowego ogrodu.

Dla uczestników szkolenia PRESTIGE ECK nielimitowany dostęp do strefy Wellness oraz kompleks saun (basen o powierzchni 95 m2 z przeciwprądem, hydromasażem, bicze wodne, jacuzzi, saunę fińską, aromaterapeutyczną łaźnię parową, prysznice wrażeń, prysznic lodowy,strefę relaksu) jest bezpłatny. Dla uczestników zapewniamy także nielimitowany dostęp do sali fitness Cardio.

Hotel posiada swój stok Jastrzębica SKI na 758 metrów wysokości, 3 trasy zjazdowe o zróżnicowanej trudności w prawdziwie górskich warunkach na tle malowniczej panoramy Beskidów i Tatr.

W cenie monitorowany parking.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Serdecznie zapraszamy:)

Cena i zapisy

1690,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1590,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania