logotyp-prestige-eck

Jeżeli będziesz pracować tylko dla pieniędzy, nigdy nie osiągniesz sukcesuBarry Hearn, propagator snookera

Menu

IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE

Termin: Do ustalenia

Kategoria: HR, kadry, sekretariat

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:

  • Nowoczesnej pracy w sekretariacie
  • Organizacji różnego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji, przyjmowaniu gości
  • Zasad savoir vivre w biznesie
  • Kreowania profesjonalnego wizerunku w sekretariacie poprzez biznesowy wygląd i zachowanie
  • Prowadzenia biznesowych rozmów przez telefon

Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.

Program szczegółowy szkolenia

Dzień I

1. Asertywność, w tym konstruktywny sposób wyrażania swoich emocji – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery

2. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich rozliczanie

3. Organizacja i obsługa zebrań oraz przygotowanie materiałów i zaproszeń

4. Protokołowanie

  • Plan protokołu
  • Pułapki protokołowania

5. Umiejętność przygotowywania spotkań biznesowych, konferencji, narad, zebrań itp.:

  • Delegowanie zadań
  • Zarządzanie grupą
  • Samodyscyplina

6. Prowadzenie rozmów telefonicznych, czyli doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon

„Jak Cię słyszą, tak Cię widzą”

7. Savoir – vivre w biznesie, czyli zasady dobrego i stylowego zachowania się

  • Nowoczesne środki komunikowania się
  • Wyższa szkoła konwersacji
  • Wielka sztuka zwracania się do innych
  • Właściwa prezentacja

„Jak Cię widzą tak Cię piszą”

8. Wokół stołu – nakrycie, podawanie, zachowanie – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery

9. Stylizacja – Dama w każdym znaczeniu

  • Kultura osobista i odpowiednia prezencja
  • Odpowiedni dobór stroju do danej sytuacji

10. Formy towarzyskie w miejscu pracy. Jak pozytywnie oddziaływać na otoczenie?

Dzień II

1. Akty normatywne w firmie, czyli prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji

2. Czynności kancelaryjne sekretariatów, czyli zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism

3. „Instrukcja kancelaryjna” czyli, tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniających jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej

4. Elektroniczny obieg dokumentacji, czyli wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

5. „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji

  • Oznaczanie
  • Rejestracja
  • Łączenie i przechowywanie akt

6. Public Relations

  • Znaczenie PR w firmie
  • Podstawowe zasady relacji z mediami – ćwiczenia przy użyciu kamery
  • Zasady organizowania konferencji prasowych – ćwiczenia przy użyciu kamery

7. Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych oraz wygląd pisma

8. Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań

  • Planowanie
  • Cel
  • Mapy myśli

9. Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

    Na podstawie 62 opinii.
    Sebastian Szaforz
    Sebastian Szaforz
    2022-10-29
    Polecam z całego serca ...
    Marcin J
    Marcin J
    2022-10-26
    Rzetelnie przeprowadzony kurs na wózki jezdniowe podnośników od samego początku do końca, serdecznie polecam, zdane za pierwszym razem,
    Vitalii Bilenkyi
    Vitalii Bilenkyi
    2022-10-26
    Jestem szczęśliwy, zdałem )
    Paweł Sokół
    Paweł Sokół
    2022-10-26
    Super merytoryczny kurs Polecam
    Paul Socha
    Paul Socha
    2022-10-26
    Profesjonalna firma i szkolenie z zapewnionym egzaminem ... Polecam każdemu kursy u nich
    Juliusz Więckowski
    Juliusz Więckowski
    2022-09-09
    Pełen profesjonalizm Firma dba by kursant był przygotowany do zdania egzaminu Firma dostarcza materiały szkoleniowe, testy oraz fachowego i wymagającego instruktora Dzięki temu wystarczy się przyłożyć i zdobywa się upragnione lub potrzebne uprawnienia Ja osobiście dzięki ECK Prestige zdobyłem uprawnienia do obsługi wózków specjalistycznych Polecam !!!

    Zobacz więcej opinii