Strona Glowna » HR, kadry, sekretariat » IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE
Termin: Do ustalenia
Kategoria: HR, kadry, sekretariat
Liczba godzin: 2 dni
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
Szkolenie umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:
Szkolenie adresowane jest do ambitnych: sekretarek, asystentek, osób, które zajmują się obsługiwaniem zebrań, konferencji i konferencji prasowych, spotkań biznesowych oficjalnych i półoficjalnych, narad, przyjmowaniem gości krajowych i zagranicznych.
Dzień I
1. Asertywność, w tym konstruktywny sposób wyrażania swoich emocji – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery
2. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich rozliczanie
3. Organizacja i obsługa zebrań oraz przygotowanie materiałów i zaproszeń
4. Protokołowanie
5. Umiejętność przygotowywania spotkań biznesowych, konferencji, narad, zebrań itp.:
6. Prowadzenie rozmów telefonicznych, czyli doskonalenie umiejętności komunikowania się przez telefon
„Jak Cię słyszą, tak Cię widzą”
7. Savoir – vivre w biznesie, czyli zasady dobrego i stylowego zachowania się
„Jak Cię widzą tak Cię piszą”
8. Wokół stołu – nakrycie, podawanie, zachowanie – interaktywne ćwiczenia przy zastosowaniu kamery
9. Stylizacja – Dama w każdym znaczeniu
10. Formy towarzyskie w miejscu pracy. Jak pozytywnie oddziaływać na otoczenie?
Dzień II
1. Akty normatywne w firmie, czyli prawidłowe sporządzanie uchwał, zarządzeń, decyzji
2. Czynności kancelaryjne sekretariatów, czyli zarządzanie korespondencją m.in. oznaczenia dekretacji pism
3. „Instrukcja kancelaryjna” czyli, tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniających jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentacji aktowej
4. Elektroniczny obieg dokumentacji, czyli wprowadzenie do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
5. „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt” – obowiązkowy niezbędnik do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentacji
6. Public Relations
7. Język korespondencji w kontaktach międzynarodowych oraz wygląd pisma
8. Łatwość w opracowywaniu trudnych zadań
9. Przekazywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego lub składnicy akt
Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.