PLANER
logotyp-prestige-eck

Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiejPeter F. Drucker

Menu

Wybierz termin szkolenia

Opinie o PRESTIGE ECK na Opineo.pl

HR COMPLIANCE – skuteczne zarządzanie ryzykiem personalnym – szkolenie online

Termin: 09-11-2021

Do rozpoczęcia: 15 dni Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Rozwój menedżerski

Liczba godzin dydaktycznych: 6 (1 dzień)

Miasto: CAŁA POLSKA ON-LINE

Cena: 490,00 zł brutto od osoby

Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Uczestnicy zapoznają się z możliwymi ryzykami personalnymi oraz sposobami ich minimalizowania, metodami zarządzania najważniejszymi obszarami ryzyka poprzez odpowiednie procedury wewnętrzne oraz sposobem postępowania w przypadku naruszenia przepisów prawa i procedur przez pracownika.

Cele i korzyści szkolenia

Coraz więcej przedsiębiorstw wdraża obecnie systemy Compliance, mające na celu zapewnienie zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz dobrymi praktykami i normami etycznymi.  Ważnym i niedocenianym obszarem systemu zarządzania ryzykiem jest polityka HR, gdyż zakres zagrożeń powodowanych przez „czynnik ludzki” jest bardzo szeroki. Celem szkolenia jest kompleksowe zapoznanie uczestników z możliwościami identyfikacji i minimalizowania wystąpienia różnego typu ryzyk spowodowanych zachowaniem pracowników poprzez zastosowanie odpowiednich sposobów ich analizy oraz wdrożenie procedur wewnętrznych.

Adresaci szkolenia
  • Dyrektorzy personalni i specjaliści HR
  • Kadra kierownicza i członkowie zarządu
  • Specjaliści ds. Compliance
Program szczegółowy szkolenia

1. HR Compliance – co powinien wiedzieć o nim każdy pracodawca?

  • Cele systemu Compliance
  • Zarządzanie ryzykiem personalnym – identyfikacja obszarów ryzyka w danej firmie i minimalizowanie możliwość ich wystąpienia
  • HR Compliance a Employer Branding

2. Przegląd procedur wewnętrznych i ich praktycznego zastosowania

  • Misja i wartości firmy
-Co zrobić, by nie były pustymi hasłami?
-Jakie dodatkowe zagadnienia warto uregulować, jeśli nie planujemy wdrożenia innych procedur wewnętrznych?
  • Kiedy warto wdrożyć odrębne procedury i co w nich uregulować, m.in.:
-Kodeks etyki
-Regulamin pracy zdalnej – na co warto zwrócić szczególną uwagę?
-Procedury dotyczące bezpieczeństwa epidemicznego – obszary podwyższonego ryzyka
-Procedury monitoringu i ochrony danych osobowych (RODO)
-Polityka przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi – kiedy wdrożyć, jak dostosować zakres regulacji do specyfiki firmy, praktyczne rozwiązania ułatwiające zgłaszanie i wyjaśnianie       przypadków niewłaściwych zachowań
-Polityka mediów społecznościowych (Social Media Policy) – kiedy wdrożyć, na jakie kwestie zwrócić szczególną uwagę?
-Standardy ubioru i wizerunku (Dress Code) – czy są potrzebne w każdej firmie, co warto uregulować?
-Standardy obsługi klienta/ dbałość o wizerunek pracodawcy – znaczenie i obszary zastosowania
  • Korzyści z wdrożenia efektywnych procedur wewnętrznych
  • Efektywna komunikacja procedur oraz zapewnienie ich znajomości i przestrzegania przez pracowników

3. Naruszenia procedur przez pracownika – sposób postępowania i konsekwencje

  • Postępowanie pracodawcy w przypadku naruszenia przepisów prawa pracy i/lub wewnętrznych procedur przez pracownika
  • Odpowiedzialność pracownika za naruszenie dobra firmy i jej wizerunku
  • Zakres możliwych konsekwencji dla pracownika
Miejsce

CAŁA POLSKA online:)

Cena i zapisy

490,00 zł brutto od osoby
Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online w formie webinarium

  • dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • autorskie materiały szkoleniowe

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania