Przetnij kamień na pół, a będziesz miał dwa kamienie. Ale przetnij żabę na pół, a będziesz miał tylko jedną martwą żabę. Dajcie mi dostatecznie długą dźwignię i wystarczająco mocną podporę. Mogę jedną ręką ruszyć światArchimedes
Kategoria:
HR, kadry, sekretariat, Prawo pracy, Prawo, I pomoc , BHP
Liczba godzin dydaktycznych: 6 (1 dzień)
Miasto: SZKOLENIE ONLINE
Cena: 390,00 zł brutto od osoby
Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA
Szkolenie ma za zadanie ułatwienie pracodawcom, osobom kierującym pracownikami i służbom BHP prowadzenia odpowiednich działań skierowanych na zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w dobie zagrożenie COVID – 19.
W szkoleniu wykorzystano wytyczne Głównego Inspektora Pracy, materiały opracowane przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Z uwagi na brak szczegółowych przepisów i wytycznych do walki z COVID-19 podczas szkolenia przedstawione zostaną doświadczenie zakładów, firm i spółek pomocne we właściwej realizacji w czasie pandemii wymagań Kodeksu pracy dotyczących obowiązku ochrony życia i zdrowia zatrudnionych pracowników.
Adresaci szkolenia
SZKOLENIE ONLINE DLA PRACODAWCÓW I WŁAŚCICIELI FIRM, DZIAŁÓW KADR, SŁUŻB BHP
Szkolenie online adresowane jest w szczególności do:
Pracodawców i osób prowadzących własną działalność gospodarczą zatrudniających pracowników
Kadry zarządzającej, osób kierujących pracownikami
Dyrektorów i pracowników kadr i działów personalnych
Przedstawicieli służb BHP, Społecznych Inspektorów Pracy
Program szczegółowy szkolenia
1. Warunki bhp przy pracy zdalnej (home office)
Obowiązki pracodawcy i pracownika
Kontrola stanowiska pracy
Ergonomia na stanowisku pracy (bhp przy monitorach ekranowych)
Wypadki przy pracy – interpelacja poselska nr 31198 w sprawie pracy w domu
Czy obowiązki zespołu powypadkowego uległy zmianie?
Czy koronawirus może być przyczyną wypadku przy pracy lub choroby zawodowej?
Czy można dokonywać oględzin miejsca wypadku?
Co zrobić z wszczętym postępowaniem wypadkowym?
2. Obowiązki pracodawcy oraz pracowników w zakresie przestrzegania zasad bhp podczas pandemii
Czy obowiązek informowania pracowników o ryzyku zawodowym obejmuje zagrożenie wirusem COVID-19?
Czy do obowiązków pracodawcy należy przygotowanie instrukcji i procedur dotyczących wykonywania pracy w sytuacji zagrożenia koronawirusem?
Czy nadzwyczajne okoliczności związane z zagrożeniem wirusem COVID-19 zwalniają pracowników z obowiązku przestrzegania opracowanych przez pracodawcę wytycznych, instrukcji i poleceń związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniu tym wirusem?
Czy pracownik ma prawo powstrzymać się od wykonywania pracy w sytuacji zagrożenia COVID-19?
Czy w obecnym stanie prawnym jest możliwość odstąpienia od wykonywania badań środowiska pracy ze względu na pandemię COVID-19?
Czy jest możliwość przesunięcia komisji BHP?
3. Szkolenia bhp i badania lekarskie w dobie COVID 19
Czy każdy pracownik jest zwolniony z badań lekarskich?
Czy wszyscy pracownicy są zwolnieni ze szkoleń BHP?
Czy pracodawca może przeprowadzać szkolenia okresowe bhp pomimo jego przesunięcia?
Czy pracownik w obawie o swoje zdrowie może odmówić udania się na badania lekarskie wstępne i kontrolne?
Czy można kierować pracownika na badania okresowe w trakcie pandemii?
W jakiej formie przeprowadzić szkolenie bhp?
Czy pracownik służby BHP może odmówić prowadzenie szkolenia?
Czy stan epidemii zwalnia z obowiązku posiadania przez pracowników aktualnych uprawnień wymaganych do pracy na zajmowanym stanowisku?
4. Wytyczne GIP i CIOP w sprawie organizacji stanowisk pracy
Jak zachować odległość 1,5 m na stanowisku pracy?
Czy pracodawca może pracownikom mierzyć temperaturę ciała?
Jaki stosować środki ochrony zbiorowej?
Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania i ozonowania.
Zmiany w organizacji pracy – ograniczony dostęp do szatni i jadalni.
Czy istnieje odpowiedzialność cywilna i karna pracodawcy w dobie koronowirusa?
Obowiązki BHP, a roszczenia pracowników w przypadku zakażenia wirusem
5. Środki ochrony indywidualnej wykorzystywane do ochrony i zabezpieczenie przed COVID 19
Dobór, stosowanie, oznakowanie
Czy ŚOI do walki z COVID-19 muszą spełniać wymagania oceny zgodności i muszą być znakowane znakiem CE?
Czy w obecnej sytuacji spowodowanej koronawirusem, można pracowników wyposażać w ochrony dróg oddechowych nie posiadające deklaracji zgodności?
Co jest lepsze na stanowisku pracy – maska czy przyłbica?
Jakie typu maski i rękawice chronią przed wirusem?
Czy można na stanowiskach pracy stosować maseczki uszyte we własnym zakresie przez pracowników lub w szwalniach?
Czy pracownicy powinny być wyposażeni w kombinezony ochronne?
Jaką odzież ochronną i rękawice należy stosować do ochrony przed wirusem?
Jaka jest różnica pomiędzy środkiem ochrony indywidualnej, a wyrobem medycznym?
UCHWAŁA NR 33/2020 w sprawie szczególnych rozwiązań w zakresie zaopatrzenia w środki ochrony indywidualnej, które są niezbędne do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2
Czy środki dezynfekcji wyprodukowane przez pracodawcę powinny mieć karty charakterystyki?
Jak traktować zużyte ŚOI?
Metody szkoleniowe
Zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.
JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?
Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.
Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.
Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.
Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.
Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.
Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:
planowania i realizacji szkoleń oraz
usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.
Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.
Miejsce
WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA:
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób,
co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop/smartfon z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy droga mailową link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową poprzez łatwe i intuicyjne uruchamianie webinarium na dostępnych Państwu urządzeniach typu: komputer, laptop lub smartfon z dostępem do Internetu.
JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?
Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”.
Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcepetacji rejestracji.
Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.
Krok IV
Możesz zadawać pytania w trakcie szkolenia.
PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia.
Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Uwaga! Szkolenie realizowane onlinenie jest usługą typu e-learning.
Szkolenia e-lerningowe polegają na udostępnieniu zainteresowanym odpłatnie materiałów szkoleniowych do samodzielnej nauki bez kontaktu z wykładowcą.
Cena i zapisy
390,00 zł brutto od osoby
Podana wyżej cena zawiera:
udział w szkoleniu online w formie webinarium
dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym
przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
Zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.
Warunek:
Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.
Szkolenie dostępne na zamówienie
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Konkurencyjne ceny
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
· Szkolenia · Konsultacje · Trening osobisty · Wsparcie w procesach zmiany · Audyt personalny
Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!
Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).
Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych
Ścieżka aplikowania o wsparcie oraz rozliczania kosztów usługi jest znacząco uproszczona
– bez skomplikowanych formularzy aplikacyjnych
Dofinansowanie do 80 %, do wykorzystania 100.000 zł na firmę
Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:
– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia
Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę. Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.
Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:
SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń tel. (48) 32 738 51 91 e-mail:Włącz javascript