PLANER

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie.Albert Einstein

Menu

BEZPIECZNE I HIGIENICZNE WARUNKI PRACY PODCZAS PANDEMII COVID-19

Termin: 08-09-2020

Do rozpoczęcia: 35 dni Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Prawo pracy, Prawo, I pomoc , BHP

Liczba godzin dydaktycznych: 6 (1 dzień)

Miasto: CAŁA POLSKA ON-LINE

Cena: 390,00 zł brutto od osoby

Hotel: WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Szkolenie ma za zadanie ułatwienie pracodawcom, osobom kierującym pracownikami i służbom BHP prowadzenia odpowiednich działań skierowanych na zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w dobie zagrożenie COVID – 19.

W szkoleniu wykorzystano wytyczne Głównego Inspektora Pracy, materiały opracowane przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Z uwagi na brak szczegółowych przepisów i wytycznych do walki z COVID-19 podczas szkolenia przedstawione zostaną doświadczenie zakładów, firm i spółek pomocne we właściwej realizacji w czasie pandemii wymagań Kodeksu pracy dotyczących obowiązku ochrony życia i zdrowia zatrudnionych pracowników.

Adresaci szkolenia

SZKOLENIE ONLINE DLA PRACODAWCÓW I WŁAŚCICIELI FIRM, DZIAŁÓW KADR, SŁUŻB BHP

Szkolenie online adresowane jest w szczególności do:

  • Pracodawców i osób prowadzących własną działalność gospodarczą zatrudniających pracowników
  • Kadry zarządzającej, osób kierujących pracownikami
  • Dyrektorów i pracowników kadr i działów personalnych
  • Przedstawicieli służb BHP, Społecznych Inspektorów Pracy
Program szczegółowy szkolenia

1. Warunki bhp przy pracy zdalnej (home office)

  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Kontrola stanowiska pracy
  • Ergonomia na stanowisku pracy (bhp przy monitorach ekranowych)
  • Wypadki przy pracy – interpelacja poselska nr 31198 w sprawie pracy w domu
  • Czy obowiązki zespołu powypadkowego uległy zmianie?
  • Czy koronawirus może być przyczyną wypadku przy pracy lub choroby zawodowej?
  • Czy można dokonywać oględzin miejsca wypadku?
  • Co zrobić z wszczętym postępowaniem wypadkowym?

2. Obowiązki pracodawcy oraz pracowników w  zakresie przestrzegania zasad bhp podczas pandemii

  • Czy obowiązek informowania pracowników o ryzyku zawodowym obejmuje zagrożenie wirusem COVID-19?
  • Czy do obowiązków pracodawcy należy przygotowanie instrukcji i procedur dotyczących wykonywania pracy w sytuacji zagrożenia koronawirusem?
  • Czy nadzwyczajne okoliczności związane z zagrożeniem wirusem COVID-19 zwalniają pracowników z obowiązku przestrzegania opracowanych przez pracodawcę wytycznych, instrukcji i poleceń związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniu tym wirusem?
  • Czy pracownik ma prawo powstrzymać się od wykonywania pracy w sytuacji zagrożenia COVID-19?
  • Czy w obecnym stanie prawnym jest możliwość odstąpienia od wykonywania badań środowiska pracy ze względu na pandemię COVID-19?
  • Czy jest możliwość przesunięcia komisji BHP?

3. Szkolenia bhp i badania lekarskie w dobie COVID 19

  • Czy każdy pracownik jest zwolniony z badań lekarskich?
  • Czy wszyscy pracownicy są zwolnieni ze szkoleń BHP?
  • Czy pracodawca może przeprowadzać szkolenia okresowe bhp pomimo jego przesunięcia?
  • Czy pracownik w obawie o swoje zdrowie może odmówić udania się na badania lekarskie wstępne i kontrolne?
  • Czy można kierować pracownika na badania okresowe w trakcie pandemii?
  • W jakiej formie przeprowadzić szkolenie bhp?
  • Czy pracownik służby BHP może odmówić prowadzenie szkolenia?
  • Czy stan epidemii zwalnia z obowiązku posiadania przez pracowników aktualnych uprawnień wymaganych do pracy na zajmowanym stanowisku?

4. Wytyczne GIP i CIOP w sprawie organizacji stanowisk pracy

  • Jak zachować odległość 1,5 m na stanowisku pracy?
  • Czy pracodawca może pracownikom mierzyć temperaturę ciała?
  • Jaki stosować środki ochrony zbiorowej?
  • Dezynfekcja pomieszczeń metodą zamgławiania i ozonowania.
  • Zmiany w organizacji pracy – ograniczony dostęp do szatni i jadalni.
  • Czy istnieje odpowiedzialność cywilna i karna pracodawcy w dobie koronowirusa?
  • Obowiązki BHP, a roszczenia pracowników w przypadku zakażenia wirusem

5. Środki ochrony indywidualnej wykorzystywane do ochrony i zabezpieczenie przed COVID 19

  • Dobór, stosowanie, oznakowanie
  • Czy półmaski ochronne do COVID-19 muszą spełniać wymagania oceny zgodności i muszą być znakowane znakiem CE?
  • Czy w obecnej sytuacji spowodowanej koronawirusem, można pracowników wyposażać w ochrony dróg oddechowych nie posiadające deklaracji zgodności?
  • Co jest lepsze na stanowisku pracy – maska czy przyłbica?
  • Czy można na stanowiskach pracy stosować maseczki uszyte we własnym zakresie przez pracowników lub w szwalniach?
  • Jaką odzież ochronną i rękawice należy stosować do ochrony przed wirusem?
  • Jaka jest różnica pomiędzy środkiem ochrony indywidualne, a wyrobem medycznym?
  • UCHWAŁA NR 33/2020 w sprawie szczególnych rozwiązań w zakresie zaopatrzenia w środki ochrony indywidualnej, które są niezbędne do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2
  • Czy środki dezynfekcji wyprodukowane przez pracodawcę powinny mieć karty charakterystyki?
  • Jak traktować zużyte ŚOI?
Metody szkoleniowe

Zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

CAŁA POLSKA online:)

Cena i zapisy

390,00 zł brutto od osoby

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online w formie webinarium

  • dostęp do platformy e-lernigowej w czasie rzeczywistym

  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta

  • autorskie materiały szkoleniowe

  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje
Zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania