NOWOŚĆ
AWANS NA SZEFA – przywództwo dla kadry managerskiej
Termin: 06-12-2023 - 07-12-2023
Do rozpoczęcia: 76 dni
Kategoria:
HR, kadry, sekretariat, Rozwój menedżerski
Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)
Miasto: Łaziska Górne
Cena: 1490,00 zł brutto od osoby
Hotel: śląskie, Hotel Modus***, ŁAZISKA GÓRNE
Jeśli właśnie awansowałeś na stanowisko menedżerskie, życie w firmie zmienia się dla Ciebie o 180 stopni. To wielka szansa, ale i duże wyzwanie. Większość świeżo upieczonych menedżerów popełnia błędy, które wynikają z braku umiejętności zarządzania ludźmi. Awans na stanowisko menedżerskie dla młodych szefów jest często źródłem stresu, walką z oporem współpracowników i walką o zdobycie autorytetu.
Szkolenie „Awans na Szefa” jest idealne dla każdego, kto wchodzi w rolę szefa i nie chce zatonąć! Szkolenie pomoże Ci przygotować się do zarządzania zespołem, odnaleźć się w nowej roli, zbudować autorytet oraz osiągnąć sukces w zarządzaniu zespołem.
Podczas szkolenia „Awans na Szefa” dowiesz się, jak zmienić stare nawyki, bo jako menedżer nie możesz już wszystkiego robić sam. Dowiesz się jak wyznaczać mądre zasady pracy i granice w zespole, jak planować innym pracę i przekazywać w motywujący sposób zadania, precyzować, uzgadniać i wyjaśniać oraz jak elastycznie dopasować swój styl do sytuacji uwzględniając nastawienie na ludzi i na zadania. Nauczysz się informować, weryfikować, zwiększać odpowiedzialność, doceniać i wzmacniać swój zespół.
Dowiesz się również, jak poradzić sobie z pułapkami dotychczasowych relacji koleżeńskich i zbudować nowe, jak sobie radzić z rozczarowanymi pracownikami, cichymi konkurentami oraz jak ustrzec się prowokacji i jak zarządzać zespołem, aby wydobyć z nich to, co najlepsze.
Program dotyczy tematyki przywództwa i motywowania w organizacji oraz zarządzania czasem. W ramach zajęć omówione zostaną m.in. cechy dobrego przywódcy, różne style przywódcze, pułapki i błędy przywództwa oraz znaczenie wartości etycznych w przywództwie. Ponadto poruszony zostanie temat motywowania pracowników w organizacji, w tym podstawowe teorie motywowania, różne rodzaje motywacji oraz czynniki indywidualne wpływające na motywację. Omówione zostaną również zasady motywowania ekonomicznego i niematerialnego, a także błędy w zarządzaniu jako źródło demotywacji i radzenie sobie z nimi. W ramach zajęć poruszony zostanie również temat zarządzania czasem, w tym analiza wykorzystania własnego czasu, planowanie czasu, identyfikacja i rozbrajanie mechanizmów oporu oraz efektywne prowadzenie spotkań zespołu.
Cele i korzyści szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:
- uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
- określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
- narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
- identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
- doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
- kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
- przedstawienie stylów przewodzenia
- nabycie umiejętności efektywnego kierowania zespołem
- wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole
Biorąc udział w szkoleniu:
- Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy
- Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie
- Poznasz różne modele i strategie przywództwa
- Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane
Zobaczysz, które z tych cech już posiadasz oraz wyznaczysz swoją drogę do osiągnięcia pozostałych
Adresaci szkolenia
Szkolenie „Awans na Szefa” adresowane jest do trzech grup osób:
- niedawno mianowanych menedżerów,
- osób, które wkrótce obejmą stanowisko kierownicze oraz
- obecnych menedżerów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności i przygotować się do kolejnych awansów.Nasza oferta szkoleniowa jest otwarta dla wszystkich pracowników, którzy chcą świadomie budować swoją rolę w organizacji oraz rozwinąć umiejętności menedżerskie, poznając nowe narzędzia.
Program szczegółowy szkolenia
Tematyka zajęć:
CECHY DOBREGO PRZYWÓDCY
- Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
- Znaczenie przywódcy w organizacji
- Atrybuty dobrego przywódcy
- Style przywódcze – wybór właściwego
PUŁAPKI I BŁĘDY PRZYWÓDZTWA
- Pułapki władzy
- Model strategii władzy
- Władza, wywierania wpływu i manipulacja – meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie
RÓŻNORODNOŚĆ RÓL W ORGANIZACJI
- Zwierzchnik, lider a przywódcą- kim są i czego od nich oczekujemy?
- Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
- Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać
ETYCZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY PRZEWODZENIA .
- Wizja w przywództwie
- Cele w przywództwie
- Wartości w przywództwie
DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDZTWA (BLANCHARD, ZOHAR / MARSHALL)
- Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
- Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
- Strategia przywódcy
CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄCE NA WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI
- czas i jego presja
- kultura organizacyjna
- zmiany w organizacji
PODSTAWOWE TEORIE MOTYWOWANIA
- Teorie X i Y Mc Gregora-postawa szefa a motywowanie pracowników
- dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga
- złote zasady motywacji Maxa Landsberga i jego koncepcja typów osobowości w motywowaniu
RODZAJE MOTYWACJI I PSYCHOLOGICZNE ZASADY MOTYWOWANIA
- Zasady motywowania ekonomicznego
- Zasady motywacji środkami niematerialnymi
- Automotywacja i reguły jej wspierania
CZYNNIKI INDYWIDUALNE WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ
- osobowość szefa i pracownika
- temperament
- doświadczenia osobiste
ZNACZENIE JĘZYKA W MOTYWOWANIU
- Język reaktywny
- Język proaktywny
BŁĘDY W MOTYWOWANIU: PROFILAKTYKA I NAPRAWIANIE
- Błędy na etapie diagnozy czynników motywujących
- Błędy w zarządzaniu jako źródło demotywacji
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
INFORMACJA ZWROTNA I OCENA
- motywująca rozmowa oceniająca
- informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika
DEMOTYWACJA: ISTOTA ZJAWISKA, PROFILAKTYKA I RADZENIE SOBIE
- skąd bierze się demotywacja
- zastrzeżenia jako czynnik źródłowy demotywacji
- profilaktyka tych zjawisk
- radzenie sobie z nimi: dobre praktyki menedżera
ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM I ZESPOŁU
- Analiza wykorzystania własnego czasu
- Planowanie czasu
- Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
- Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
Metody szkoleniowe
Szkolenie zostało starannie opracowane, z uwzględnieniem interaktywnego podejścia, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Miejsce
HOTEL MODUS***
43-170 Łaziska Górne, ul. Świerczewskiego 10 b
tel.+48 32 789 95 00
www.hotelmodus.pl
Hotel Modus *** to doskonale zlokalizowany obiekt hotelarsko – gastronomiczny oferujący swoim Gościom nowoczesne wnętrze i śląską gościnność w najlepszym wydaniu.
Bliskość głównych dróg wylotowych, sprawia iż w ciągu kilkunastu minut dotrzecie Państwo do największych miast Górnego Śląska – Katowic, Tychów, Gliwic i Żor.
Do Państwa dyspozycji przygotowaliśmy:
- 29 eleganckich, klimatyzowanych pokoi o podwyższonym standardzie
- 3 sale konferencyjno – bankietowe. Sale są w pełni klimatyzowanymi pomieszczeniami z dostępem do światła dziennego. Panoramiczne przeszklenia, staranne wykończenie w nowoczesnym stylu sprawi, iż każde spotkanie odbędzie się w przyjemnej atmosferze
- Restaurację oferującą starannie dobrane dania kuchni polskiej, regionalnej i włoskiej
- Bezpłatne łącze internetowe
- Bezpłatny parking dla Gości
Specjalnie dla uczestników szkoleń PRESTIGE ECK przyjazne ceny z rabatem za nocleg, wraz ze śniadaniem:
- pokój 1-osobowy: 150 zł brutto
- pokój 2-osobowy 200 zł brutto
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia
Folder hotelu
Cena i zapisy
2390,00 zł brutto od osoby, CENA PROMOCYJNA: 2290,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.
Podana wyżej cena zawiera:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe i pomocnicze
- przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
- konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
- certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
- nocleg w komfortowych pokojach 2-osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
- pełne wyżywienie
- zorganizowanie czasu wolnego
- i …. sympatyczną niespodziankę
Formularz kontaktowy
Dodatkowe informacje
Szkolenie dostępne na zamówienie
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych, albo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione.
Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania